یک حرکت ارزشی از رسول خطیبی؛
دریک حرکت ارزشی سرمربی ماشین سازی تبریز از سوار شدن به خودروی گرانقیمت خود سرباز زد.او دلیل این کار خود را اینگونه توضیح مبدهد.
کد خبر: ۲۶۶۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸ 26 July 2016
 از من می پرسند چرا دیگر آن بنز چند صد میلیون تومانی ام را سوار نمی شوم. دوست ندارم در این مورد زیاد صحبت کنم اما بدانید فقط به خاطر یک پسربچه ۱۰ ساله است که سوار آن بنز نمی شوم.
روزی پشت فرمان اتومبیلم نشسته بودم که پشت چراغ قرمز گیر افتادم. در این فاصله تا سبز شدن چراغ راهنمایی، یک خانواده کوچک از کنار اتومبیلم عبور می کردند که یک پسر بچه ۹، ۱۰ ساله داشتند. پسرک یک نگاهی به بنز من کرد و بعد به پدرش نگاه انداخت و طوری که من هم شنیدم گفت: ببین بابا! این آقا چه بنز خوشگلی داره اما تو حتی یک پیکان هم نداری. از آن تاریخ به بعد، هرگز سوار بنزم نشدم و یک پرشیا خریدم تا دل کسی نشکند. مدام با خودم می گویم نباید طوری در جامعه ظاهر شوم که پدر و مادری نزد بچه اش شرمنده یا بچه ای پیش پدر و مادرش غصه دار شود. برای همین از آن روز به بعد پرشیا سوار می شوم تا دیگر آه پسر بچه ای را نبینم.»


بر همین اساس پیرو خبر منتشر شده از سایت خبری تابناک تبریز، حاج آقا اسوتچی عضو شورای کلان شهر تبریز طی نامه ای از این عمل خیرخواهانه تقدیر به عمل آورد.

برچسب ها: خطیبی ، بنز
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
بينهايت سپاس هم از پهلوان خطيبى هم تابناک تبريز با اخلاق هم حاجى اسوتچى پاکدست و اخلاق گرا
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
فقط ميتونم بگم آفرين
سهرابی منوچهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
بازم به مرام خوب آقا رسول افرین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :