آیت‌الله مجتهد شبستری در یادواره شهدای اطلاعاتی قرارگاه منطقه‌ای سپاه عاشورا:
آیت‌الله مجتهد شبستری بابیان اینکه از برجام نتیجه نگرفتیم و از اول هم از سوی رهبر معظم انقلاب پیش‌بینی‌شده بود، خاطرنشان کرد: بارهای گفته شد که آمریکا عهدشکن است و رهبر انقلاب این پیش‌بینی را کرده بود که تحریم‌ها رفع نخواهد شد، بنابراین حل مشکلات اقتصادی و تورم تنها درگرو اقتصاد مقاومتی و ظرفیت‌های درونی کشور است.
کد خبر: ۲۶۶۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸ 26 July 2016
به گزارش تابناک تبریز،آیت‌الله محسن مجتهد شبستری، ظهر امروز در یادواره شهدای اطلاعاتی قرارگاه منطقه‌ای سپاه عاشورا، اظهار داشت: بعد از پذیرش قطعنامه ۵۹۸، رژیم صدام به طمع افتاد و با بسیج منافقین کوردل به دنبال حمله دوباره به ایران افتاد.

وی بابیان اینکه دشمن خیال باطل غافلگیری نیروهای کشور را در سر می‌پروراند، ادامه داد: به دنبال بیانیه مقام معظم رهبری و همراهی ائمه جمعه دشمن و منافقان شکست سختی را خوردند و بسیاری از دشمن در این جریان اسیر و کثیری از آن‌ها به هلاکت رسید و مرصاد یک‌صد و چهارمین عملیات و آخرین عملیات در جنگ توسط نیروهای کشور بود.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان بابیان اینکه اقتدار ملت و کشور ایران در جریان عملیات مرصاد به دشمن برای بار دیگر ثابت شد، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در حقیقت یک مجاهد حقیقی در عرصه، فرهنگ، اقتصاد، سیاست و به‌ویژه در عرصه نظامی بود و در طول جنگ رهبر انقلاب اغلب در جبهه‌ها حضور داشتند.

وی بابیان اینکه شهید چمران باوجود جراحت‌ها با رهبر معظم انقلاب در خط مقدم جبهه‌ها حضور داشتند، اضافه کرد: بنده بارها که در جبهه‌های جنگ حضور داشتم، امام خامنه‌ای را در آنجا دیدم، اینکه امام راحل ایشان را یک شخصیت جامع می‌دانستند بی‌ربط نبود و از شناخت امام از ایشان نشئت داشت.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بیانیه امام راحل در جریان بمب‌گذاری و جراحت رهبر معظم انقلاب، ابراز داشت: این بیانیه امام راحل نشان دارد که مقام معظم رهبری یک شخصت جامع است و باعث شد مردم نیز به ابعاد شخصیتی ایشان واقف شدند، حتی دشمنان این نظام و انقلاب نیز به این امر وقف دارند.

وی با اشاره به حوادث دانشگاه تهران و فتنه ۸۸، تصریح کرد: در جریانات مختلف کشور شاهد درایت‌های رهبری بودیم، امروز در شرایط سخت اقتصادی نیز شاهد مدیریت دقیق ایشان و طرح راهبرد مهم اقتصاد مقاومتی هستیم، اقتصاد مقاومتی راهکار بومی حل مشکلات کشور است و امید از محقق شده و در حد شعار باقی نماند.

 آیت‌الله مجتهد شبستری بابیان اینکه از برجام نتیجه نگرفتیم و از اول هم از سوی رهبر معظم انقلاب پیش‌بینی‌شده بود، خاطرنشان کرد: بارهای گفته شد که آمریکا عهدشکن است و رهبر انقلاب این پیش‌بینی را کرده بود که تحریم‌ها رفع نخواهد شد، بنابراین حل مشکلات اقتصادی و تورم تنها درگرو اقتصاد مقاومتی و ظرفیت‌های درونی کشور است.

وی با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا، ادامه داد: با توجه به نامه‌های کثیری که از سوی جوانان اروپا ارسال می‌شود، می‌توان گفت نامه‌های رهبر معظم انقلاب بسیار مؤثر و تأثیرگذار بود.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) با اشاره به حمایت رهبر انقلاب از سوریه، عراق و لبنان، تصریح کرد: خود بنده از حیدرالعبادی شنیدم که اگر حمایت نظام جمهوری اسلامی و سپاه قدس نبود داعش تا بغداد آمده بود، وی این مقاومت را مرهون رهبر و حمایت‌های ایشان می‌دانست.

وی افزود: توفیقات حزب‌الله لبنان به برکت جمهوری اسلامی است و در حقیقت اگر عراق و سوریه سقوط می‌کرد در حقیقت هدف بعدی ایران اسلامی بود و با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و جمهوری اسلامی ایران خطر گروهای تکفیری در منطقه رفع شد و جزئی ضعیف از این گروها در منطقه ماند و داعش رو به انقراض و استیصال است.

آیت‌الله مجتهد شبستری، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه ای را مصداق بارز آیه « إِنَّ إِبْرَاهِیمَ کَانَ أُمَّهً قَانِتاً لِلّهِ حَنِیفاً» دانست و خاطرنشان کرد: تمام توفیقات منطقه همه به برکت رهبر انقلاب و هدایت‌های ایشان بود، تبعیت از ولایت‌فقیه باید در عمل باشد، شعار و نام بردن از رهبر انقلاب در جلسات کافی نیست.

وی با اشاره به علاقه رهبر انقلاب به آذربایجان، تصریح کرد: بعد از استقبال مردم از امام راحل در بازگشت به کشور، استقبال مردم آذربایجان بعد از استقبال از امام راحل بزرگ‌ترین بود، این نشان از عشق و اقبال خاص مردم آذربایجان به رهبر انقلاب و ولایت فقیه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :