کد خبر: ۲۶۷۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷ 27 July 2016
خلعتبری: پیکان مثل تیم‌های عربی بازی کرد!

محمدرضا خلعتبری درباره تیمش مقابل پیکان تهران اظهار داشت: بازی بدی نبود ولی آنطور که دوست داشتیم نتوانستیم بازی کنیم، باتوجه به اینکه تازه از فصل بدنسازی خارج شدیم بدن‌هایمان برای آماده شدن نیاز به زمان دارد و یقیناً رفته رفته بهتر می‌شویم.


وی با بیان اینکه پیکان به سبک تیم‌های عربی وقت تلف می‌کرد، گفت: بازیکنان پیکان خودشان را به عمد زمین می‌زدند و به همین خاطر در یک صحنه بازی جوانمردانه را رعایت نکردم که بازیکن حریف به من اعتراض کرد و باعث ایجاد درگیری شد. ما چندین موقعیت گلزنی داشتیم که متأسفانه در زدن ضربات آخر بی دقت بودیم.


مهاجم گسترش فولاد در خصوص صحنه‌ای که از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد، عنوان کرد: در آن صحنه من مرتکب خطا شدم ولی برخوردم با بازیکن پیکان در حدی نبود که داور کارت بدهد و به خاطر همین اعتراض کردم.


خلعتبری در پایان افزود: به زودی بازیکنان تهاجمی تیم هماهنگ می‌شوند؛ چرا که سابقه بازی کنار شیمبا را دارم، همچنین داریوش شجاعیان و امین درویشی هم بازیکنانی با قابلیت فنی بالا هستند.



پیام صادقیان استارت خوبی در لیگ شانزدهم زد. او که در ماه های گذشته حواشی زیادی درباره اش مطرح شده بود، سکوت کرد و با تحمل این مسائل تمرکزش را روی فوتبال خود گذاشت. صادقیان حالا با قدرت برگشته و دو پاس گلی که روز گذشته مقابل فولاد ارسال کرد، به خوبی نشان از انگیزه های ویژه او دارد. پیام می گوید به امید بازگشت به روزهای خوب گذشته همه تلاشش را انجام می دهد و تلاش می کند تا بتواند یاد پدرش را در ماشین سازی گرامی نگه دارد.

پیام صادقیان درگفتگو با ورزش 3 گفت:

بازی سختی در اهواز داشتیم


بازی خیلی سختی در اهواز مقابل فولاد خوزستان داشتیم. جدا از شرایط آب و هوایی که واقعا گرم بود، تیم ماشین سازی بعد از 20 سال به لیگ برتر آمده و می خواستیم قدرت مان را ثابت کنیم. خداراشکر توانستیم بازی خوبی در گام نخست انجام دهیم و 3 امتیاز را مال خود کنیم. امیدوارم هواداران از ما راضی باشند و انشاءالله همین روند خوب را ادامه می دهیم.


امسال دنبال حاشیه نیستم


خدارا شکر می کنم که توانستم دو پاس گل در بازی دیروز بدهم و کادرفنی از من راضی بودند. من امسال تیمی را انتخاب کردم که بتوانم به اهدافم در آن برسم. برای زندگی آینده ام اهدافی را تعیین کردم و انگیزه زیادی دارم تا بتوانم بدون حاشیه به روزهای خوبم برگردم. امسال قصد دارم کمتر مصاحبه کنم؛ البته این موضوع بی احترامی به اصحاب رسانه نیست. خودم می خواهم بیشتر تمرکزم روی فوتبال باشد. خداراشکر که در اولین بازی عملکرد خوبی داشتم و امیدوارم همین شرایط برایم ادامه دار باشد.


تبریز بودم، خبر آمد در سفره خانه دستگیر شدم!


متاسفانه برخی افراد و یک سایت خاص مدام در ماه های گذشته علیه من مطالبی را بیان کرده اند. من حتی یک پست هم در اینستاگرام گذاشتم و توضیح دادم. یک سایت خاص که اولین بارش نیست چنین مطالب کذبی را منتشر می کند، باز هم دست به حاشیه سازی زده است. من با وکیلم هماهنگ کردم و قطعا از این سایت شکایت می کنم. من در خانه ام در تبریز نشسته بودم که ناگهان خبر آمد در سفره خانه دستگیر شدم! جالب است که از آن سایت به من گفتند «پ.ص» تو نیستی. ایرادی ندارد، من شکایت می کنم تا مشخص شد آیا ستاره مشهوری با نام اختصاری «پ.ص» داریم یا نه. آنوقت دادگاه حق را مشخص می کند.


شکایت می کنم


درست از زمانی که از پرسپولیس جدا شدم، حاشیه های متعددی برای من درست کردند. من مدام سعی می کنم مصاحبه نکنم و کمتر در دید باشم اما برخی دنبال داستان هستند. من تاکید می کنم کارهای شکایت از آن سایت انجام شده و از این پس هم هر رسانه ای بدون سند مطلب حاشیه ای از من منتشر کند، شکایت می کنم.


دست از سر من بردارید


پیام صادقیان امسال می خواهد فوتبال بازی کند! دست از سر من بردارید. من در این مدت چه حاشیه ای داشتم؟ بیایید منصف باشیم. من تصمیم گرفتم در شهر پدری ام فوتبال بازی کنم اما انگار برخی دوست ندارند این اتفاق بیفتد. با این حال بدانند که به جایی نمی رسند چون من تصمیمم را گرفته ام.


یاد «حسن زیکو» را زنده می کنم


ماشین سازی تیم پدری ام است. پدر من روزهای خوبی در این شهر داشته است و هواداران ماشین سازی برای او احترام زیادی قائل هستند. آنها لقب «حسن زیکو» را با پدرم داده بودند. وقتی رسول خطیبی به من پیشنهاد داد، اولین نفر با مادرم مشورت کردم و تصمیم گرفتم به تیمی بروم که پدرم سالها در آن بازی کرده است. از سوی دیگر رسول خطیبی مرا خوب می شناسد. او به خوبی می داند چطور باید از من بازی بگیرد. انگیزه بسیار زیادی دارم تا بتوانم با شماره 11 ماشین سازی که سالها بر تن پدرم بوده، یاد او را زنده نگه دارم.


حرف های زیادی برای گفتن داریم


امسال تیم جوانی داریم که چند بازیکن باتجربه هم در کنار این جوانان فعالیت می کنند. تلفیق خوبی از آب درآمده و شرایط بسیار خوب است. از سوی دیگر هواداران پرشوری داریم که تیم آذربایجان را حمایت می کنند. من همه جوره امیدوار هستم. تیمی که بازی یک بر صفر باخته را در آن شرایط آب و هوایی و گرمای شدید می برد، مسلما حرف های زیادی برای گفتن دارد. قطعا در آینده از ماشین سازی بیشتر خواهید شنید.


دلتنگی برای پرسپولیس؟


هواداران تیم پرسپولیس همیشه به من لطف داشته و دارند. نمی دانم چه بگویم؛ بی خیال ولی همه چیز خوب می‌شود. قول می دهم همه چیز خوب می شود. استارت خوبی در لیگ زدم و انشاءالله همینطور ادامه می دهم تا دوباره همان پیامی شوم که همه انتظار دارند.


 واکنش خسوس به انتخابش به عنوان بهترین دروازه بان ایران

 فرناندو خسوس دروازه بان فصل گذشته استقلال خوزستان و حال حاضر گسترش فولاد تبریز که چند روز قبل در مراسم انتخاب برترین های فوتبال کشورمان در  لیگ پانزدهم بالاتر از محمدرشید مظاهری و مهدی رحمتی بهترین دروازه بان ایران شد در پستی اینستاگرامی نسبت به این قضیه واکنش نشان داد.

وی نوشت:می خواهم بزرگترین و بهترین قدردانی را از فدراسیون فوتبال ایران ، مربیان ، بازیکنان و هم تیمی هایم و همچنین هواداران استقلال خوزستان داشته باشم که مسببین اصلی گرفتن این جایزه بودند. باز هم از فدراسیون فوتبال ایران و مربیان خوب آن در استقلال خوزستان و هواداران این تیم تشکر می کنم  امیدوارم که بتوانم جوابگوی محبت آنها باشم.

8 بازیکن میلیاردی در تیم های استان

با انتشار فهرست مبلغ قرارداد های بازیکنان و کادر فنی تیم های لیگ برتری ، در سه نماینده استان نیز بازیکنان بالای یک میلیاردی دیده می شوند.

لوسیانو ادینیو / تراکتورسازی : یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان
محمد نوری / تراکتورسازی: یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان
جاسم کرار/ تراکتورسازی: یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان
محمد ابراهیمی/تراکتورسازی:یک میلیارد و صد میلیون تومان
مهدی کیانی/تراکتورسازی:یک میلیارد تومان
محمد ایران پوریان/تراکتورسازی:یک میلیارد تومان

محمد رضا خلعتبری/گسترش:یک میلیاردو صد میلیون تومان
مانوئل فرناندز مونیز/ماشین سازی/ یک میلیارد و 50 میلیون تومان
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار