دکتر محسن رضایی:
مردم از شنيدن شعار و شعار و شعار خسته شده‌اند. آنان به‌درستی، از مسئولان كشور انتظار دارند در امور داخلى قاطعیت نشان دهند و در عرصه بین‌المللی نيز اقتدار داشته باشند.
کد خبر: ۲۶۷۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۱ 27 July 2016
به گزارش تابناک تبریز، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن برشمردن برخی نقاط ضعف دولت همچون عدم عکس‌العمل مناسب در عرصه سیاست خارجی از جمله در برابر عدم پایبندی آمریکا در انجام تعهداتش در برجام و موضع‌گیری‌های خصمانه عربستان سعودی، مسائل اقتصادی و محیط‌ زیست را از دیگر نقاط ضعف دولت دانست و خواهان آن شد تا دولت دست از شعار برداشته و قاطعانه عمل کند.

این یادداشت که در قالب پستی اینستاگرامی در صفحه شخصی دکتر رضایی منتشر شد، به شرح زیر است:

کشور ما، نیازمند جديت و اقتدار است؛ چه در برخورد با فیش‌های حقوقی؛ چه در پاسخ دندان‌شکن به الجبیر؛ و چه در حفاظت از محیط‌زیست.

مردم از شنيدن شعار و شعار و شعار خسته شده‌اند. آنان انتظار دارند خودروهای کشور باکیفیت شوند و با سازندگانِ خودروهاى بی‌کیفیت به‌طورجدی برخورد گردد. مردم انتظار دارند که دزدان و قاچاقچیان از دولت بترسند؛ و مردم می‌خواهند امریکا وادار شود که تعهداتش را در برجام عمل کند و آن را نقض نکند.

مردم، به‌درستی، از مسئولان كشور انتظار دارند در امور داخلى قاطعیت نشان دهند و در عرصه بین‌المللی نيز اقتدار داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :