به گزارش تابناک تبریز؛مراسم تشییع پیکر 5 تن از شهدای جنگ تحمیلی همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) با حضور جمع انبوه مردم ولایتمدار تبریز تشییع شد.
کد خبر: ۲۶۸۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹ 30 July 2016
استاندار آذربایجان شرقی در این مراسم با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق گفت: خداروشکر میکنیم که در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) میزبان شهدای عزیز هستیم.شهدایی که براساس نص صریح قرآن اینان زندگانند و در محضر خداوند از عرفا هستند. بزرگترین فیض برای انسان شهادت است و بهترین نوع شهادت، گمنامی است.

جبارزاده در ادامه افزود:شهید گمنام  اوج اخلاص است. اینان از تمامی زندگانی خود گذشتند و خود اینان میگفتند که کاش همه جان و مال ما و حتی جسد ما هم فدای اهل بیت شود.

استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد؛امروز بعد از سالیان دراز این شهدا به وطن خود بازگشتند. دو تن از این شهیدان شناسایی شده و از شهیدان غیور ارتشی هستند. مرتضی اعلایی و جعفر سلیمانی در سال 67 برای دفاع از قران و اسلام جان خود را فدا کردند.

وی در ادامه با اشاره به میزبانی استان از این شهدای گرانقدر گفت، خوشا به حال مردم تبریز و میانه که میزبان 7 شهید هستند.عرض تبریک و تسلیت دارم خدمت خانواده های این شهیدان دارم.


جبارزاده ادامه داد،مردم همیشه در صحنه تبریز ادامه دهنده راه شهدا هستند.در حمایت و دفاع از رهبر معظم انقلاب آهمیشه آماده است . امروز نیز مدافعان حرم نیز امروز در دفاع از حربم اهل بیت هست. امروز نشان وحدت بین قوای نظامی است.در زمان جنگ وحدت و اتحاد نیروهای نظامی باعث پیروزی شد امروز نیز با حفظ این اتحاد سنگرهای کفر و الحاد را شکست میدهیم.

بر این اساس امروز شهر های تبری زو آق کند میانه میزبان 7 شهید جنگ تحمیلی بودند. 5 پیکر مطهر امروز در تبریز از مقابل استانداری تا میدان ساعت تبریز بر دوش مردم ولایتمدار تبریز تشییع گردید. دو تن از این شهدا شناسایی شده و در وادی رحمت تبریز به خاک سپرده شدند. 3 شهید گمنام نیز در باغ موزه دفاع مقدس تبریز تدفین شدند .
برچسب ها: شهدای گمنام
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
لاى لاى اى جبهلرين يورقونى اى خسته جوانلار...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار