امام جمعه تبریز:
آل هاشم خاطرنشان کرد: مسؤولان و مدیران باید شهید رجایی را الگو قرار دهند و ویژگی‌های این شهید بزرگوار را سرمشق فعالیت‌های خود قرار دهند.
کد خبر: ۲۸۴۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵ 26 August 2016
آیت‌الله سیدمحمدتقی آل‌هاشم امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز با اشاره به هفته گرامی‌داشت هفته‌ی دولت و شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر گفت: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری، نیاز است که دولت مواردی چون اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، برنامه‌ی ششم توسعه، علم و فناوری، امنیت، فرهنگ و سیاست خارجی و فضای مجازی را مدنظر قرار دهند

امام جمعه موقت تبریز با بیان اینکه مشی و منش شهیدان رجایی و باهنر در طول تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان اسوه و الگوی خدمتگزاران نظام شناخته شده، افزود: نامگذاری هفته دولت به نام این دو شهید بزرگوار و ویژگی‌های ارزشمند آنها، پیامی به همه خدمتگزاران است تا خود را با سیره و سلوک شهید رجایی و شهید باهنر بسنجند.

آل هاشم خاطرنشان کرد: مسؤولان و مدیران باید شهید رجایی را الگو قرار دهند و ویژگی‌های این شهید بزرگوار را سرمشق فعالیت‌های خود قرار دهند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیات دولت، از دولتمردان خواست هفت اولویت مورد تاکید رهبر انقلاب ( سیاست های اقتصاد مقاومتی، برنامه ششم توسعه، امنیت، فرهنگ، سیاست خارجی و فضای مجازی و علم و فناوری ) را جامه عمل بپوشانند.

وی  از دولتمردان خواست هفت اولویت و سرفصل مهم رهبر انقلاب را جامه عمل بپوشانند.

امام جمعه موقت تبریز به 10 شهریور روز بانکداری اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: بانک‌ها مسائل شرعی را رعایت و بیشتر دقت کنند.

وی با اشاره به روز پزشک و روز داروساز و گرامیداشت دو دانشمند بزرگ ابوعلی سینا و زکریای رازی، ضمن تبریک این روز به جامعه پزشکی و داروسازی بر اهمیت این امور تاکید کرد و از وزارت بهداشت و درمان خواست توجه بیشتری به طب سنتی و اسلامی داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :