مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سهلان تبریز در نشست خبری مطرح کرد :
به گزارش تابناک تبریز،ولی الله آذروش مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سهلان تبریز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته ی دولت اظهار داشت:دولت یازدهم و شخص رییس جمهور به مجموعه های گمرکات کشور که زمینه ساز ظرفیت بزرگ درراستای اشتغال و درآمد زایی هستند , توجه ویژه ای دارند.
کد خبر: ۲۸۹۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵ 01 September 2016
به گزارش تابناک تبریز،ولی الله  آذروش مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سهلان تبریز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته ی دولت اظهار داشت:دولت یازدهم و شخص رییس جمهور  به  مجموعه های گمرکات کشور که زمینه ساز ظرفیت بزرگ درراستای اشتغال و درآمد زایی هستند , توجه ویژه ای دارند.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سهلان تبریزاظهارداشت:منطقه ویژه اقتصادی سهلان با شرایط و بسترها مناسب و زیر ساخت های  موجود اش استعداد بالقوه ای برای ایجاد اشتغال و صادرات استان و کشور است.
 منطقه ویژه اقتصادی سهلان هاب لجستیکی شمال غرب می شود

وی گفت:۴۷ هکتار زمین در مرحله اجرایی و عملیاتی منطقه سهلان  برای واگذاری در نظر گرفته شده بود که امروز ۱۰۰هکتار زمین با تمام زیر ساخت های آب،برق،گاز و اینترنت در قطعه های ۵و ۱۰ هکتار در اختیار سرمایه گذران خارجی و تولید کننده گان داخلی قرار می گیرد.

وی تصریح کرد:باتوجه به سیاست های تشویقی برای  شرکت های  که کار صادراتی انجام می دهند این زمین ها با قیمت و شرایط مناسب واگذارمیشود.

وی یادآورشد:یکی از مزیت های متمایز منطقه ویژه اقتصادی سهلان تبریز دسترسی  آسان  من جمله نزدیکی به فرودگاه بین المللی تبریز و وجود خط ریلی در این منطقه است .

آذروش افزود:اولویت اول واگذاری زمین در منطقه ویژه سهلان  مربوط به شرکت و تولید کنندگان داخلی صادرات محور  است و شرکت ها و سرمایه گذاران خارجی نیز در اولویت دون واگذاری زمین ها هستند.

وی در مورد رونق این گمرک در گذشته اذعان داشت:این گمرک در ۵۰سال پیش یکی از گمرکات مهم کشور محسوب میشد که بایستی با تعاملات و همدلی مسولین و بستر سازی اصحاب رسانه باعث رونق هرچه  بیشتر این گمرک شویم.

نماینده سابق اردیبل در مجلس اظهار داشت:رسوب و ماندن کالاهای وارداتی در کشور از ۲۷ روز  تنها به ۶ روز کاهش یافته است و با این که در آمد حاصله گمرکات از این محل کاهش یافته است ولی باز از این اقدام استقبال کردیم.مدت زمان سپری شده برای صادرات کالا که در گذشته ۷ روز کاری به طول می انجامید امروز تنها در یک ساعت با موفقیت انجام می گیرد.

ولی الله آذرش وش گفت:در صدد هستیم انبارهای و سردخانه های مکانیزه و هوشمند مخصوص کالا های که سریع الفاسدتهیه کنیم تا مشکل فساد مواد غذایی نیزمرتفع گردد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :