کد خبر: ۲۹۰۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰ 04 September 2016
انتخاباتی که معنای بسیار مهمی را برای افکار عمومی تبریز مخابره نمود. دقیقا این جمله. همینی که هست میخواین بخایین نمی خایین نخایین!
شورائیان با صدای بسیار بلند فریاد زدند وضعیت شورا بسیار هم راضی کننده است.
مجالی بر این نیست که با کسی بازگو کنیم چه شد در شورا و چه ها خواهد  شد .
اما آنچه بسیار بعید می نمود باران پیامهای تبریک سلمان خدادی نماینده مرم شریف ملکان به دکتر دبیری رییس شورای شهر تبریز است که در جای جای تبریز به چشم می خورد . آنچنان این تبلیغات سیاسی بررنگ بود که برخی از شهروندان فکر میکردند دبیری برای اولین بار است رییس شورای شهر شده است.
البته حسب اینکه خدادادی رییس کمیسیون اجتماعی مجلس است این بیام تبریک نوع وظیفه محسوب می گردد اما ادبیات بکار رفته دراین بیام های تبریک که همگی با کلمه انتخاب غرور آفرین آغاز می گردد بسیار موجب تعجب شده است.
اگر این انتخاب با آن سابقه کوتاهی که از معنایی که به افکار عمومی مخابره نمود افتخار آفرین است که هیچ اما اگر این انتخاب محملی برای کنایه ها و شماتت هاست این بیام ها چه معنایی دارد؟
افکار عمومی نه تنها تبریز بلکه کل ایران هنوز منتظر اعلام نظر دادگاه در خصوص فصادهای اقتصادی و .. صورت گرفته در شورای شهر است. هنوز بسیاری از کارشناسان آنچه در شورا اتفاق افتاده است را به بای خود دبیری می دانند حال چگونه می توان از باب ریاست کمیسیون اجتماعی مجلس این همه امر اجتماعی را نادیده گرفت و با کنایه با مردم سخن گفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار