پیام چو هی ووک رئیس کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا به تور آذربایجان
برگزاری تور دوچرخه سواری بین المللی ایران (آذربایجان) تکلیفی ملی و منطقه ای است و نیاز است همه مدیران اجرایی دست در دست هم فقط به خاطر نام ایران اسلامی و آذربایجان برای برگزاری باشکوه این رویداد مهم و رفع موانع گام بردارند.
کد خبر: ۳۰۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵ 02 May 2015

چو هی ووک رئیس کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا و نایب رئیس اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری در پیام خود به سی و امین دوره  تور بین المللی دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) در سال 2015 گفت : تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان نویدبخش به پا خواستن یکی از غول های آینده دار این رشته ورزشی در آسیا و جهان خواهد بود.

وی در پیام خود آورده است : بسیار مسرورم که شاهد برگزاری سی امین دوره تور دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) در جمهوری اسلامی ایران باشم. این مهم در حالی اتفاق می افتد که تنها چند ماه از مسابقات قهرمانی آسیا در بخش جاده می گذرد که به طور بسیار موفقیت آمیزی در ماه فوریه در کشور تایلند برگزار شد. در آنجا نماینده ی جمهوری اسلامی ایران یکی از بزرگترین فدراسیون های ملی عضو کنفدراسیون  موفقیت فوق العاده ای در رده بندی مدالی به دست آورد و من مایلم درودهای گرم خود را نثار ورزشکاران مستعدی نمایم که از اقصی نقاط ایران ، آسیا و جهان ]برای برگزاری آن مسابقات[ گرد هم آمدند.

رئیس کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا افزوده است : با در نظر داشتن موفقیت فوق تصور دوره­ی بیست و نهم تور دوچرخه سواری ایران ، در معیت مسئولین کشوری و استانی بار دیگر بدون شک مسابقه­ ی امسال را در سطح یکی از با کیفیت­ ترین مسابقات دوچرخه­ سواری جاده برگزار خواهند نمود.

چو هی ووک افزوده است : از طرف کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا (ACC)، مایلم اطمینان دهم که این تور – بدون تردید درهای مناطق رویایی و متنوع این سرزمین زیبا را بار دیگر بر روی شما باز خواهد نمود و نمایش دوچرخه سواری در ایران همراه با ابتکار و انرژی مثبت در راستای رشد ورزش دوچرخه سواری نویدبخش به پا خواستن یکی از غول های آینده دار این رشته ورزشی در آسیا و جهان خواهد بود .

وی در پایان آورده است : علاقمندم مراتب سپاس و امتنان خویش را نثار تمامی گروه های درگیر در این مسابقه به خاطر مشارکت و نقش  بی ­بدیلشان در رشد و توسعه همه جانبه­ ی این تور دوچرخه ­سواری به شکل کنونی شده اند ابراز نمایم و قدردانی عمیق خود را به تمامی مؤسسات ورزشی ، اسپانسرها ، داوطلبان ، کمیته برگزار کننده و افراد بی­شمار دیگری که پشت صحنه تلاشی طاقت فرسا و بی­وقفه برای بر جای نهادن این میراث ارزشمند انجام داده اند ، تقدیم نمایم. برای همه آنها سلامتی و موفقیت آرزومندم.

سی امین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران - آذربایجان  از 7 خرداد الی 12 خرداد در مسیر استانهای آذربایجانشرقی ، اردبیل و آذربایجانغربی برگزار خواهد شد.

نشست کمیته پلیس ستاد برگزاری سی و امین تور دوچرخه سواری بین المللی ایران - آذربایجان برگزار شد.

در نشست هماهنگی سی و امین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران – آذربایجان نمایندگان نیروهای انتظامی استانهای اردبیل ، آذربایجانشرقی و آذربایجانغربی و اعضای ستاد برگزاری در تالار زمرد گردهم آمدند تا در خصوص امنیت مسیر در 3 استان بحث و تبادل نظر کنند.

در این نشست در خصوص مسیر تور ، امنیت ، نیازهای کمیته بحث و بررسی شد.

پل واتسون نماینده UCI کمیسر 50 ساله ای با تجربه قضاوت در مسابقات قهرمانی جهان

پل واتسون نماینده اتحادیه جهانی دوچرخه سواری و کميسر تور دوچرخه سواری بین المللی ایران - آذربایجان با 50 سال سن سابقه قضاوت در رقابتهای قهرمانی جهان را دارد.

گل واتسون از کشور ایرلند نماینده UCI در سی امین تور دوچرخه سواری نیمه حرفه ای ایران - آذربایجان سابقه قضاوت در در دو رشته جاده و پیست قهرمانی جهان را در کارنامه خود دارد و پیش از سفر به ایران در مسابقاتی در کشورهای قزاقستان ، ترکیه و چین حضور داشته است.

واتسون ایرلندی در رشته دوچرخه سواری در حد نیمه حرفه ای رکاب نزده ولی در کشور ایرلند صاحب چندین مقام قهرمانی بوده و در سن 24 سالگی دوچرخه سواری را کنار گذاشته و وارد جرگه داوری دوچرخه سواری پیوست.

پدر واتسون نیز کمیسر بین المللی سابق UCI و بازرس دوپینگ بوده و بج طلایی افتخار UCI را داشته و شغل داوری در خانواده واتسون به یک شغل موروثی محسوب میشود.

كميسر بين المللي " مارك کوزکچكي " به داوران UCI حاضر در تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان افزوده شد

كميسر بين المللي" مارك کوزيچكي " از كشور لهستان دعوت كميته ي برگزار كننده را پذيرفته و به جمع پانل كميسرها افزوده خواهد شد " مارك کوزيچكي " لهستاني ، 69 ساله از سال 1987 در ليست فعال بين المللي اتحاديه ي جهاني دوچرخه سواري قراردارد. وي در اغلب مسابقات اروپايي شركت كرده است و همچنين وي در مدت پانزده سال گذشته رئيس كميسرهاي لهستان و رئيس فدراسيون محلي دوچرخه سواري مالوپولسكا از چهل و پنج سال گذشته بوده است. وي در مدت 24 سال گذشته عضو كميته ي مديريت (هيئت رئيسه) فدراسيون دوچرخه سواري لهستان بوده و سمتهاي مختلفي نظير نايب رئيسي ، خزانه دار و عضو را تجربه كرده است. وی به عنوان برگزار كننده وي مسابقات UCI نظير تور "مالوپوسكا" و مسابقه ي "كاراپاتيان كوريزر" را مديريت كرده است.

کمیته های اجرایی تور به 11 کمیته افزایش یافته

ابراهیم فیروزی دبیر س ی امین تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان گفت : 18 تیم خارجی پایان هفته نهایی میشوند .

وی در ادامه بیان داشت : علاوه بر 4 تیم کنتنیتال و ثبت شده ایرانی در UCI و تیم ملی ، 18 تیم خارجی برای تور اعلام آمادگی کرده اند که بر اساس قوانین UCI یک ماه قبل از شروع تور بایستی به UCI اعلام شود که اواخر هفته تیمهای خارجی نهایی میشوند.

وی در ادامه افزود : تعدادکمیته های تور سی ام به 11 کمیته افزایش یافته است و کارهایی اجرایی از 3 ماه قبل آغاز شده و در اردیبهشت فشار کاری چند برابر خواهد شد.

دبیر سی امین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران – آذربایجان افزود : مسائل فنی اولویت شماره یک در برگزای تور نیمه حرفه ای ایران – آذربایجان است.

وی تصریح کرد : گرچه طی 29 سال گذشته این حرکت پویا و ارزشمند ورزش دوچرخه سواری با ناملایمات و بی مهر های مواجه بود و هرگز آن توجه بایسته به رشد روزافزون و ارتقاء کیفی آن نشده است ولی با همت والای مردان راستین هر روز بر عظمت تور دوچرخه سواری ایران- آذربایجان افزوده شده است و تور با تمام توان و قدرت به سمت خلق حماسه ای دیگر پای میگذارد.

فیروزی در ادامه بیان داشت : برگزاری تور دوچرخه سواری بین المللی ایران (آذربایجان) تکلیفی ملی و منطقه ای است و نیاز است همه مدیران اجرایی دست در دست هم فقط به خاطر نام ایران اسلامی و آذربایجان برای برگزاری باشکوه این رویداد مهم و رفع موانع گام بردارند.

وی با اشاره به ویژگی های خاص این دوره از تور كه آن را از دوره های گذشته متمایز می نماید، افزود: حضور تیم های مطرح دوچرخه سواری از قاره های مختلف جهان، نماینده فدراسیون جهانی و داوران بین المللی و حضور تیم های نیمه حرفه ای و حرفه ای اروپایی در سی امین دوره تور دورچرخه سواری ایران (آذربایجان) در کنار هجمه های تبلیغاتی بر ضد ایران اسلامی و فشارهای اقتصادی ، متمایزتر از دوره های گذشته كرده و گام مهمی در تثبیت جایگاه نیمه حرفه ای شدن این تور است.

سی امین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران - آذربایجان  از 7 خرداد الی 12 خرداد در مسیر استانهای آذربایجانشرقی ، اردبیل و آذربایجانغربی برگزار خواهد شد.

روز 7 خرداد رکابزنان مسیر تبریز به مشکین شهر را رکاب خواهند زد در ادامه مرحله دوم تور در مسیر سرعین به تبریز برگزار خواهد شد.

مرحله سوم در مسیر تبریز به ارومیه و تور سی ام وارد استان آذربایجانغربی خواهد شد و در مرحله چهارم رکابزن مسیر ارومیه به شبستر را طی خواهند کرد.

در مرحله پنجم کاروان تور از شبستر به جلفا ترانسفر میشوند و رکابزنان مسیر جلفا به کلیبر ( منطقه آینالو ) را رکاب می زنند و به تبریز ترانسفر شده و به تبریز باز میگردند و در مرحله نهایی و ششم در داخل شهر تبریز روز 12 خرداد برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :