آیه الله مقتدایی :
مقتدایی درباره همکاری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با جامعه روحانیت مبارز تهران برای انتخابات ریاست جمهوری افزود: در حد متعارف شاید و احتمال همکاری وجود داشته باشند اما در سطح برنامه های قبلی که با هم همکاری می کردند.
کد خبر: ۳۰۱۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲ 25 September 2016
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پاسخ به این سئوال که آیت الله یزدی بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 92 سخنرانی گلایه آمیزی کرده و گفته بود "جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در آستانه انشقاق بود"، آیا این تشکل روحانی سال 96 در حمایت از نامزد خاصی اعلام موضع رسمی می کند یا برای پیشگیری از تکرار اتفاق سال 92 سکوت در پیش می گیرد؟، توضیح داد: موضوع انتخابات ریاست جمهوری در جامعه مدرسین هنوز مطرح نشده است. اول باید بحث و نظرات جمع شود اما وقتی هنوز هیچ بحثی نشده است، نمی توان پیش بینی کرد.
وی درباره اینکه ممکن است جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ورودی به انتخابات ریاست جمهوری نداشته باشد، گفت: به احتمال قوی برای دعوت مردم به مشارکت در انتخابات بیانیه می دهد اما اینکه نامزد تعیین و معرفی کند هنوز بحثی نشده است.
مقتدایی درباره همکاری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با جامعه روحانیت مبارز تهران برای انتخابات ریاست جمهوری افزود:  در حد متعارف شاید و احتمال همکاری وجود داشته باشند اما در سطح برنامه های قبلی که با هم همکاری می کردند الان نیست چون آن موقع کمیته مشترک می گذاشتند و با هم همکاری داشتند، الان آن همکاری نیست؛ حالا ممکن است در ضمن قرارهایی که پیش بیاید همکاری های جزیی داشته باشند. علی ایحال مثل سابق نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار