بابایی در نطق پیش از دستور جلسه شورای شهر تبریز:
بابایی ناطق پیش از دستور این هفته بود. وی ضمن تبریک هفته ی دفاع مقدس و تبریک سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس ، درباره اهمیت گردشگری و مشکلات پیشرو این صنعت گفت؛جای خوشحالی است که تعداد گردشگران ورودی به شهر تبریز نسبت به سالهای قبل بیشتر شده است.
کد خبر: ۳۰۱۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲ 25 September 2016
 بابایی ناطق پیش از دستور این هفته بود. وی ضمن تبریک هفته ی دفاع مقدس و تبریک سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس ، درباره  اهمیت گردشگری و مشکلات پیشرو این صنعت گفت؛جای خوشحالی است که تعداد گردشگران ورودی به شهر تبریز نسبت به سالهای قبل بیشتر شده است.
 
این عضو شورای شهر تبریز درباره گردشگری نظر چند تن از گردشگرانی که به تبریز سفر کردند ،را در صحن علنی شورا خواند  که مسایلی قابل توجهی همانند تشکر گردشگران از امکانات موجود همچون تورهای گردشگری تبریز ،تاکسی های از من بپرس و تسهیلات پارک مسافر  تشکر کرده بودند.

بابایی در ادامه درباره مسایل و مشکلات شهری نیز گفت؛دیروز قطار شهری تبریز به میدان ساعت رسید که حرکت به جا و خوبی بود که به نوبه ی خود از تمام دست اندرکاران این امر  تشکر می کنم.
 
این عضو شورای شهر تبریز از کندی روند و سرعت برخی  پروژهای شهری گلایه کرد و گفت؛احساس میشود پروژهایی نظیر مقبره الشعرا و میدان آذربایجان با کندی اجرا میشود و از ریاست شورا میخواهیم از مدیران امر دعوت کنند تا درباره روند و کم و کیف این پروژه های توضیح  دهند.


 بابایی همچنین گریزی به مسائل زیست محیطی زد و افزود: غفلت سازمان محیط زیست باعث شده است که برخی مکان ها همانند پایگاه شکاری و کارخانه شیر  فاضلاب انسانی شان را به آجی چای بریزند و شب ها بوی متعفنی از  حوالی منطقه  آجی چای  خارج می شود که زیبنده شهر تبریز نیست و سازمان محیط زیست باید این پیگیر این مشکلات باشد.

این عضو شورا در پایان نطق پیش از دستور خود تیتر وار برخی از مشکلات را عنوان کرد:
۱.تعطیلی مسیر گشایی آخر خیابان ۴۲ متری
۲.اقدام به کف سازی بازار مسقف تبریز  و سازماندهی کاروانسروهای بازارتبریز و رفع آلودگی بصری یازار تبریز

۳.ساماندهی اوضاع آسفالت ها و رفع کاستی ها  اتوبوس های تندرو BRT

۴.خانه ستارخان همیشه درش بسته است و نباید این طور باشد و بایستی داشته هایمان و فرهنگمان را به گردشگران معرفی کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :