مدیر دفتر حج و زیارت آذربایجان‌شرقی عنوان کرد:
مدیر دفتر حج و زیارت استان از کسانی که مایل به شرکت در پیاده روی اربعین حسینی هستند خواست که ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.
کد خبر: ۳۰۱۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲ 25 September 2016
 امیر روحی ملکی در سومین جلسه ستاد اربعین استان از کاهش نسبی ثبت نام مردم استان برای زیارت امام حسین(ع) در روز اربعین خبر داد و گفت: تا به امروز هفت هزار و 657 نفر  از مردم استان برای پیاده روی ایام سوگواری سید و سالار شهیدان در ایام منتهی به روز اربعین ثبت نام کرده اند.

وی ادامه داد:علت کاهش فعلی تعداد ثبت نام کنندگان این است که مردم فکر می کنند می توانند بدون روادید از مرز خارج شده و در پیاده روی اربعین شرکت کننند و پیش بینی می کنیم تعداد ثبت نام کنندگان در سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته باشند.

روحی ملکی با بیان اینکه اکثریت مردم در دقیقه 90 و روزهای آخر برای حضور در این مراسم معنوی ثبت نام می کنند اظهار کرد: هزینه دریافتی از هر نفر، معادل ریالی 40 دلار برای روادید، 25 هزار تومان حق بیمه ، 10 هزار تومان، هزینه کارگزاری و دو هزار تومان حق ثبت نام است که باید به صورت اینترنتی پرداخت شود.

وی اظهار کرد: هیچ شخص حقیقی و حقوقی، حق دریافت وجه نقد از زوار را ندارد و تمامی مبالغ باید از طریق پوز و یا به صورت اینترنتی پرداخت شود.

مدیر دفتر حج و زیارت استان همچنین از آمادگی این اداره کل برای همکاری با زائرین اربعین امام حسین(ع) و رفع مشکلات مربوط به حوزه وظایف این اداره کل خبر داد.

به گفته این مقام مسئول، ثبت نام از زائرین اربعین حسینی از 16 مرداد ماه آغاز و تا 24 آبان ماه سالجاری ادامه خواهد داشت./ایسنا

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار