مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی شهرداری گفت: جام حذفی، جام شگفتی‌ها است و می‌خواهیم با قدرت در این جام شرکت و عنوان قهرمانی را کسب کنیم.
کد خبر: ۳۰۲۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸ 27 September 2016
به گزارش تابناک تبریز، میر‌معصوم سهرابی مدیر عامل باشگاه ماشین‌سازی شهرداری تبریز، با حضور در تمرین‌ تیم فوتبال ماشین‌سازی در زمین راه آهن اظهار داشت: تیم باید در رده‌های بالای جدول باشد، اما بازیکنان‌ ما بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتند و عملکرد آنها قابل تحسین است و تک تک بازیکنان ما پتانسیل بالایی دارند و امیدوارم با درایت کادر فنی، سکانداری رسول خطیبی و حمایت هواداران در ادامه فصل نتایج خوبی بگیریم.

وی افزود: پس از گذشت 7 هفته از لیگ برتر هنوز در هیچ بازی میزبان نبودیم، چهار دیدار در خارج از تبریز برگزار کردیم و سه دیدار دیگر را هم تا روز آخر نمی‌دانستیم قرار است در کجا برگزار شود و  امیدوارم با آماده شدن استادیوم هفتاد هزار نفری یادگار امام (ره)، ماشین‌سازی به روزهای خوبش باز گردد و با حضور پرشور هواداران بتوانیم نتایج قابل توجهی را کسب کنیم.

وی گفت: آقای نظمی به ما قول داده‌اند که اولین بازی خانگی ماشین‌سازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) به انجام می‌رسد.

سهرابی افزود: شانس هم اگر کمی یار ماشین سازی باشد، می‌توانیم بهترین نتیجه‌ها را بگیریم، در برابر گسترش فولاد‌، تراکتورسازی و صبا موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و هر تیمی که خوب کار کند شانس هم یارش خواهد بود و امیدوارم که در جام حذفی هم خوب نتیجه بگیریم، زیرا هدف‌مان این است که با قدرت در این جام حضور پیدا کنیم و حتی به قهرمانی در این جام هم فکر می‌کنیم.

مدیرعامل ماشین‌سازی در پایان گفت: قهرمانی جام حذفی جزو اهداف باشگاه ماشین‌سازی شهرداری است و به همین دلیل امروز در تمرینات حضور پیدا کردم و به آنها گفتم که باشگاه و اعضای هیات مدیره در کنار هواداران پشتیبان این تیم خواهند بود و ماشین‌سازی در کنار تراکتورسازی شناسنامه فوتبال آذربایجان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :