سرلشگر حسن باقری معروف به نابغه اطلاعاتی سپاه در دوران دفاع مقدس که حق بزرگی بر مردم ایران زمین دارد، چرا که با رشادتهای خود بسترساز طرح های بزرگ عملیاتی جنگ تحمیلی شده است
کد خبر: ۳۰۳۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۴ 27 September 2016
سرلشگر حسن باقری معروف به نابغه اطلاعاتی سپاه در دوران دفاع مقدس که  حق بزرگی بر مردم ایران زمین دارد، چرا که با رشادتهای خود بسترساز طرح های بزرگ عملیاتی جنگ تحمیلی شده است
باقری اصالتى آذربايجانى دارد  اما متاسفانه در سالهای گذشته آنچنان که شایسته و بایسته ایشان بوده است مورد توجه افکار عمومی و مردم آذربایجان نبوده است.
البته جای خوشبختی است که عده ای از همرزمان سابق او درصدد ساخت یادمان بزرگی برای گرامی داشت او در استان  هستند.
 
حسن باقری  با نام واقعی غلامحسین افشردی با سن کم خود تحولی در اطلاعات  و شناسایی سپاه بوجود اورد و از این رو بر همه رزمندگان  و مردم آذربایجان فرض است تا دین خود را به این سردار جوان اسلام ادا بکنند.
 
به همین منظور از همه طراحان و صاحبان فکر و اندیشه دعوت می گردد تا با ارائه طرح ها و نقطه نظرات سازنده خود در تحقق این  همت عالی  مشارکت نمایند.
 
برای اخذ نظرات و پیشنهادها لطفأ با قسمت نظرات این خبر و يا ايميل  tabnaktabriz@yahoo.com و شماره تلفن 041-33367211 تماس حاصل فرمایید و  یا حضوری به آدرس تبریز ورودی چای کنار به آبرسان-جنب سرپرستی بانک سپه برج کریستال طبقه 8  مراجعه فرماييد.
برچسب ها: شهید باقری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار