به نظر می‌رسد بحث اولتیماوم به سرمربی گسترش جدی است و در صورت کسب یک نتیجه بد دیگر، مدیران باشگاه سه گزینه برای جایگزینی او مدنظر دارند.
کد خبر: ۳۰۳۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹ 28 September 2016
 اوضاع نتایج تیم گسترش فولاد این روزها خوب نیست و به غیر از نتایج این تیم، بحث اخراج موقت محمدرضا خلعتبری هم یكی از چالش‌های جدید مدیران گسترش فولاد است.

چند روزی است كه بحث بركناری فراز کمالوند نیز به كرات شنیده شد و حتی بعد از اخراج گل‌محمدی از ذوب‌آهن شنیده‌ می‌شود نمایندگان باشگاه گسترش با سرمربی سابق سبزپوشان اصفهانی مذاكراتی داشته‌اند.

با اینكه كمالوند چندین بار تاکید کرده هیچ اولتیماتومی از مدیران گسترش دریافت نكرده و كارش را با قدرت ادامه خواهد داد اما گویا این بحث جدی است.

شنیده‌ها حکایت از آن دارد به جز یحیی گل‌محمدی مدیران باشگاه گسترش مذاكراتی را با اسكوچیچ داشته و در این بین حتی صحبت‌هایی هم با مدیربرنامه‌های تونی اولیویرا شده است.

نكته جالب اینكه مدیران گسترش خیلی سعی دارند این اخبار رسانه‌ای نشود و به صورت پنهانی كار را پیش ببرند. در شرایط فعلی به نظر می‌رسد بین سه گزینه موجود برای هدایت احتمالی گسترش، شانس گل‌محمدی و اسكوچیچ بیشتر باشد./میزان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار