کد خبر: ۳۰۸۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵ 08 October 2016
زهرا ساعی در همان روزهای نخستین  که مجبور بود برای انجام  تبلیغات در تبریز و روستاهای اطراف آن حاضر گردد حسب جنسیت خود و منطق سیاسی شعارهای بسیار جذابی در خصوص احیای حقوق از دست رفته زنان می داد.
 نگارنده ، خود در نشستی که ایشان به سخنرانی می پرداخت شاهد شور و حرارت وصف ناپذیر خانم ساعی برای اثبات دونکته بود .
 
نخست اینکه وی ثابت نماید یک اصلاح طلب است. دوم اینکه حضار آن جلسه سیاسی اطمینان خاطر داشته باشند که وی در قد و قواره یک نماینده قوی به پیگیری مسائل مربوط به حوزه زنان و جوانان در مجلس ظاهر خواهد شد.
 
اما گذشت بیش از 4 ماه از حضور ایشان در کسوت نمایندگی دیار تبریز شاهد حضور مستمر این نماینده در واحدهای تولیدی  تبریز و اطراف آن هستیم. همین دیروز بود که ایشان در شرکت آهنگری تراکتورسازی حاضر شده  و به دفاع از موضوع مهم خصوصی سازی پرداخته و افزوده است  نبايد حمايت از توليد و عمل به اقتصاد مقاومتي در حد شعار بماند و مسايل پيش پا افتاده سرعت فعاليت يك واحد توليدي موفق را كاهش دهد و یا در جای دیگری اظهار داشته اند:
در برخي مواقع مشاهده مي شود كه در مواجهه با مسايل برخورد دوگانه اي با واحدهاي دولتي و خصوصي مي شود ولی خون واحدهای تولیدی دولتی رنگین تر از خصوصی ها نیست.
 
این اظهارات درست در حالی بیان می گردد که ایشان در ضیافت افطاری ریاست جمهوری به دفاع تمام قد از دولت و تدابیر استانی آن در آذربایجان شرقی پرداخته بود . البته شاید هنوز آن موقع ها با واقعیت های تبریز آشنانبوده است.
از سوی دیگر باتوجه به حضور ماه گذشته وی در ماشین سازی ، شاید  نیازی به پاسخ در این خصوص نباشد که عضو کمیسیون اجتماعی مجلس چه اصراری بر تداوم بازدیدهای صنعتی خود دارد . اما بایستی حتما این سئوال پرسیده شود که خانم ساعی تا کنون چند دیدار با ان-جی-او  های فعال در حوزه بانوان داشته اشت؟
 
تا کنون وی چندبار برای رفع مشکلات معیشتی بانوان سرپرست خانوار با کمیته امداد جلسه گذاشته است؟
 
تا کنون وی در مجلس چه اقدام شایسته ای برای تحقق حقوق زنان در جامعه انجام داده است.
البته که وی آرای خود را مدیون حمایت اعتدالیون است اما  مگر نه اینکه ایشان تنها نماینده زن تبریز است. آیا در ماجرای توهین قاضی پور به زنان فرهیخته جامعه ایرانی کسی صدای خانم ساعی را شنید؟ هم اکنون تعدادی از جوانان خبرنگار کشورمان به اتهام شکایت برخی دولتمردان و یا اصحاب ذی نفوذ در زندان هستند آیا خانم ساعی برای تلطیف شرایط این دسته از جوانان اقدامی بعمل آورده است؟

البته شاید بهتر باشد این سئوال ها را بعد از سفر خانم ساعی به نیویورک بپرسیم چرا که وی به قید قرعه برای این سفر انتخاب شده است.
 

 مریم زائری
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
خانم عزیز این شعارها فقط برای رای بود نه برای عمل . این نمایندگان پشت سر سرمایه دارا و برای حمایت از آنهاست نه برای گرفتن حق مردم و یا زنان.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
دقیقا همینه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
دقیقا همینه
Hdh
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
این خانم از پست مدیرکلی امور بانوان در استانداری هم همواره به عنوان سکوی پرتابشون به مجلس یاد میکردند نه محلی برای خدمت... تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل...مقصر خود ما مردمیم که بدون تحقیق رای میدیم به امثال ایشان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
ایشان در سمت مدیر کل بانوان چنان عمل کردند که تمام پرسنل آن واحد فراری شدند و هیچ کس دیگری حاضر به همکاری با ایشان نشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار