استاندار آذربایجان شرقی خبرداد:
جبارزاده با اشاره به برخی از دستاوردهای بزرگ استان در سه سال اخیر در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، گفت: انعکاس اخبار این فعالیت‌ها برای مردم و مسوولان مایه خرسندی و امیدواری است و رسانه ملی باید اخبار امیدوارکننده را به صورت مطلوب انعکاس دهد.
کد خبر: ۳۱۸۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳ 26 October 2016
استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که اقتصاد مقاومتی باید تیتر یک اخبار رسانه ملی باشد، گفت: بعد از انتخاب آذربایجان شرقی به عنوان استان الگو در عرصه اقتصاد مقاومتی، کارهای ویژه‌ای در این زمینه انجام شده است که انتظار داریم به صورت ویژه از طریق صدا و سیما انعکاس یابد.

دکتر اسماعیل جبارزاده در آیین افتتاح صفحه استانی خبرگزاری صدا و سیما در آذربایجان شرقی، افزود: کارهایی که در زمینه اقتصاد مقاومتی در این استان انجام شده بی‌سابقه بوده و به عنوان الگو در سطح کشور مطرح است.

وی همچنین با اشاره به برخی از دستاوردهای بزرگ استان در سه سال اخیر در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، گفت: انعکاس اخبار این فعالیت‌ها برای مردم و مسوولان مایه خرسندی و امیدواری است و رسانه ملی باید اخبار امیدوارکننده را به صورت مطلوب انعکاس دهد.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که با افتتاح صفحه استانی خبرگزاری صدا و سیما، اخبار استان باید به موقع اطلاع‌رسانی شود، افزود: از فعالیت این خبرگزاری در استان حمایت می‌کنیم و اطمینان داریم که یکی از خبرگزاری‌های فعال در استان خواهد بود.

جبارزاده همچنین با اشاره به رویدادهای مهم در نقاط مختلف استان، بر ارتقای سطح فنی و سخت‌افزاری صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی تاکید کرد و خواستار حمایت ویژه سازمان صدا و سیما در این زمینه شد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :