سرمربی گسترش فولاد گفت:در بدترین زمان بازی گل خوردیم و این کار را سخت می‌کند.
کد خبر: ۳۱۹۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱ 27 October 2016
 فراز کمالوند در نشست خبری پس از دربی تبریز اظهار داشت:فکر می‌کنم بهترین دربی 8 سال اخیر بازی امروز بود چون منصفانه ترین نتیجه برد ما یا مساوی بود. در بدترین زمان بازی گل خوردیم و این کار را سخت می‌کند. اگر منصف باشید ما موقعیت‌های گلزنی بیشتری برابر تراکتورسازی داشتیم. ما همه نکات را به بازیکنان گفته بودیم. تراکتور مزد بازیکنان با تجربه‌اش را گرفت. آنها شانس اول قهرمانی هستند. جز ادینیو هیچ بازیکنی نمی‌توانست این توپ‌ها را گل کند. متاسفانه مهاجمان ما فرصت‌های صد درصد را از دست می‌دهند.

وی ادامه داد: شجاعیان ضربه سختی خورده بود و به بیمارستان کارش کشیده شده است. خلعتبری هم خسته بود که تعویض شد. از نتیجه راضی نیستم ولی از بازی راضی هستم.

سرمربی گسترش فولاد خاطرنشان کرد:این درست است که  تراکتورسازی تیم اول تبریز است و طبیعی است هواداران آنها را حمایت کنند ولی انتظار داریم در ادامه لیگ هواداران از ما هم حمایت کنند. هواداران امروز خیلی خوب بودند و هیچ حرف زشتی را از دهان آنها نشنیدیم.

وی درباره وضعیت مهاجمان تیمش گفت: من جادوگر نیستم و مربی هستم. ما به وفور در موقعیت گل قرار می گیریم و کوچکترین موقعیت را به حریف نمی‌دهیم. اگر ادینیو نبود، توپ‌ها به گل تبدیل نمی‌شد.

کمالوند درباره داوری این دیدار گفت: به نظرم داور کارت اول را به حاتمی اشتباه داد و خطایی که روی شجاعیان رخ داده بود را نگرفت که آن توپ به گل تبدیل شد./کاپ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار