طی چند روز گذشته تجمعات اعتراضی مختلفی نسبت به انتخاب ترامپ بعنوان 45 امین رییس جمهور امریکا در سراسر این کشور برگزار گردیده است.
کد خبر: ۳۲۷۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸ 12 November 2016
به گزارش سرویس بین الملل تابناک تبریز،حسب گزارش رسانه های امریکایی مانند reuters و cnn برخی از این اعتراضات به خشونت نیز گرائیده شده است.

این گزارشات اذعان می کنند هزاران نفر در خیابان‌های میامی، آتلانتا، فیلادلفیا، نیویورک، سانفرانسیسکو و پورتلند در ایالت ارگون جمع شدند و علیه اظهارات جنجالی ترامپ درباره مهاجران، مسلمانان و زنان تظاهرات کردند.

در میامی، چند هزار فعال آمریکایی در مرکز شهر تجمع کردند. چند صد نفر نیز به سمت یک اتوبان رفتند و مسیر دو طرف آن را مسدود کردند.

در نیویورک نیز معترضان در پارک واشینگتن اسکوئر و نیز مقابل برج معروف 77 طبقه ای دونالد ترامپ، محل زندگی وی در خیابان پنجم این شهر تجمع کردند.

نتیجه تصویری برای اعتراضات در آمریکا به ترامپ.

اما در مقابل این تظاهرات دیشب ترامپ برای نخستین بار لب به سخن گشوده و موضع خود را اینگونه بیان نمود:

((به این حقیقت که گروه‌های کوچکی از معترضان شب گذشته برای کشور بزرگ ما علاقه نشان دادند عشق می‌ورزم. ما همه گرد هم خواهیم آمد و افتخار خواهیم کرد))

ترامپ ظاهرا از تجارب سایر کشورها به نحو مناسبی استفاده نموده و از استفاده از عباراتی مانند خس و خاشاک یا افراد بی ارزش و یا کسانیکه از بیگانگان خط میگیرند اجتناب ورزیده و تلاش این افراد را در راستای اهتمام به منافع ملی ستوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :