اگر بنا باشد طی هر مصاحبه ای با نمایندگان مردم استان در مجلس شورای این عنوان بکار گرفته شود ، به نظر می رسد با احتساب مدیران دولتی و قضائی و لشگری و .. سیاستمداران بنام آذربایجان (البته با احتساب اردبیل و آذربایجان غربی و..) بیش از صدها نفر را در بر خواهد گرفت.
کد خبر: ۳۲۷۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸ 12 November 2016
یک نکته :

یکی از پایگاه های اطلاع رسانی که وابستگی مادی و معنوی فراوانی به یکی از نهادهای انقلابی استان دارد ، دیروز به بهانه مصاحبه ای در خصوص مس سونگون ورزقان، از نماینده این شهر بعنوان یکی از سیاست مداران بنام آذربایجان نام برد.

هر چند رسم رسانه ها بر این است که در مقدمه مصاحبه، فرد مورد مصاحبه را معرفی نمایند اما این نوع از تعریف در رسانه های استان چندان باب نیست و امیدواریم هرگز چنین رسمی نهادینه نشود.

چراکه اگر بنا باشد طی هر مصاحبه ای با نمایندگان مردم استان در مجلس شورای این عنوان بکار گرفته شود ، به نظر می رسد با احتساب مدیران دولتی و قضائی و لشگری و .. سیاستمداران بنام آذربایجان (البته با احتساب اردبیل و آذربایجان غربی و..) بیش از صدها نفر را در بر خواهد گرفت.

این در حالی است که این نماینده محترم مردم ورزقان فاقد سوابق سیاسی خاصی است که بتوان آن را در زمره سیاستمداران بنام آذربایجان قرار داد.

از این روی بنظر می رسد اگر این نوع مواجهه ها با نمایندگان محترم مجلس و یا سایر مسئولین دولتی و قضائی در رسانه ها باب شود ، شان کار رسانه ای با چالش بزرگی مواجه خواهد گردید.

هرچند اظهارات کارشناسی این نماینده محترم در این مصاحبه در خصوص اوضاع مس سونگون بسیار ارزشمند و قابل احترام و صدالبته پیگیری رسانه ای است اما به نظر می رسد نحوه معرفی افراد در رسانه ها نباید خارج از قواره رسانه ای انجام پذیرد.

تناقضات صحبت های نماینده ورزقان

متن این مصاحبه به خوبی گویای این مساله است که نماینده ورزقان تمامی نقص ها و بد عهدی ها را در مدیریت شرکت ملی مس ایران می داند . از طرفی وی به حمایت های استاندار، تمامی 19 نماینده مجمع نمایندگان استان ، فرمانده سپاه استان و نماینده ولی فقیه در استان نیز اشاره نموده اذعان می دارد هیچ مخالفی با این مطلب که شرکت مس ایران در حال چپاول منافع مس آذربایجان است ، ندارند اما از طرف دیگر این نماینده محترم خود و همکاران خود را از موضوعی بنام استیضاح معاف می دارند. او می گوید دولت هم بدش نمی آید که کسی آنها را از شر نعمت زاده خلاص کند اما با این حال استیضاح وزیر را به مصلحت نمی دانیم.

به نظر می رسد یک جای کار می لنگد . چرا که همین ماه قبل بود که فشارها بر روی دولت چنان حجیم و سیع گردید که دولت مجبور به ترمیم کابینه شد، حال براستی چرا مصلحت نمی دانند تا با اعمال فشار بر دولت ، لااقل شرایط مس سونگون را از این وضعیت اسفناک برهانند؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار