کد خبر: ۳۳۳۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳ 24 November 2016
دیروز میزبان علی شیاری از اعضای شورای شهر چهارم تبریز در تابناک تبریز بودیم. مصاحبه مفصلی با وی انجام گرفت که متعاقبا متن کامل آن در سایت درج خواهد گردید.

نگارنده به دلیل اشتغالات ذهنی و نیز دغدغه هایی که برای تبریز بخصوص تبریز 2018 داشته است ، سئوالی در خصوص مهمترین نقد نسبت به شهردار از دکتر شیاری می پرسد.

سئوال این گونه است, فرض کنیم در شورای شهر و شهرداری تبریز آن اتفاقات زجر آور رخ نداده و کسی هم دستگیر نشده است و فسادی هم صورت نگرفته است. در این صورت بزرگترین نقد شما از عملکرد شهردار کلانشهر تبریز چیست.

شیاری بدون تامل انتقاد خود را به حضور شهردار در سایه در شهرداری تبریز معطوف نمود. او معتقد است فردی بعنوان شهردار در سایه در تمامی امورات شهری تبریز نقش دارد. این شهردار در سایه در بسیاری از موارد مانند عزل و نصب ها و تصمیم گیری های شهری نقش بسیار موثرتری نسبت به نجفی ایفا می کند. هرچند شیاری از این شهردار در سایه رونمایی نکرد اما اشاره ای به میران دخالت او در امورات شهری کافی است تا اهمیت حضور این فرد در شهرداری محرز گردد

با فرض صحت این مطلب(وجود شهردار در سایه) بایستی تلاش ها برای شناختن این شهردار در سایه معطوف گردد . چرا که بدیهی است, فردی که در عزل و نصب ها و اتخاذ تصمیمات کلان شهرداری  بیشتر نقش ایفا می کند ، در قبال وضعیت پیش آمده برای شهر تبریز نیز مسئولیت بیشتری خواهد داشت. هرچند شیاری انتخاب تبریز برای مقصد گردشگری جهان اسلام در سال 2018 را نوعی توطئه خطاب می کند اما براستی اکنون سئوال مهم این است که  این شهردار در سایه تبریز کیست؟

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴
شهردار درسایه یعنی اعضا شورا یعنی خود شیاری عضو شورا
مهدوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
چرا آقایان محترم تا امروز این گونه صحبت نمی کردند شاید تا چند ماه مانده به انتخابات شوراها طرفند انتخاباتی باشد همه مردم تبریز افتضاحات داخلی شهرداری را بخوبی میدانند اقایان شورا به فکر رفع انها باشند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار