دکتر شبستری در گفتگوی اختصاصی با تابناک تبریز خبر داد:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی تعداد فوت شدگان امروز حادثه برخورد دو قطار در سمنان را 32 نفر تا این لحظه از اهالی استان خبر داد.
کد خبر: ۳۳۴۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸ 25 November 2016

  سعید شبستری خیابانی در گفتگو با تابناک تبریز، با ابراز تاسف از وقوع سانحه دلخراش تصادف و آتش سوزی در قطار تبریز- سمنان- مشهد گفت:به محض باخبرشدن ازسانحه برخورد دو قطار بلافاصله ازطریق مراجع مختلف ستاد بحران،حلال احمر وراه آهن موضوع راپیگیر شدیم ومدیر کل بحران عازم منطقه حادثه شد تا ازکم وکیف موضوع را به شکل دقیق تری باخبر شویم.

معاون امنیتی سیاسی استاندارد اضافه کرد،متاسفانه 36 نفرفوت شده اند که 32نفرمسافران تبریزی است ولی به دلیل جابه جایی مسافرتعداد دقیق کاملا مشخص نشده است؛تلفات بیشتر درسالن 5که آخرین سالن است اتفاق افتاده اند.

وی افزود: 49 نفر از مردم استان نیز در این حادثه مصدوم شده اند که از این تعداد 37 نفری در بیمارستان، بستری و 12 درصد به صورت سرپایی مداوا شده اند.

 وی اظهار کرد: متاسفانه به دلیل سوختگی بیش از حد اجساد، اسامی فوت شدگان این حادثه مشخص نیست ولی مدیریت استان، پیگیری های خود در این خصوص را از مبادی ذیربط ادامه می دهد.

شبستری علت تصادف را ناهماهنگی دانست و افزود،قطار تبریز درحال تعمیر بوده که قطار بعدی ازپشت میرسد و نمیتواند خود راکنترل کند. 

بر اساس گفته معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی بیش ترین تعداد فوت شدگان در اثر حریق؛ مربوط به واگن شماره 5 می باشد.

 
شبستری همچنین در پاسخ به سوال خبر نگار تابناک تبریز مبنی بر اعلام عزای عمومی نیز گفت در حال بررسی ابعاد حادثه هستیم و حتما به صورت رسمی عزای عمومی را اعلام خواهیم کرد.
 

به محض باخبرشدن ازسانحه قطاری بلافاصله ازطریق مراجع مختلف ستاد بحران،حلال احمر وراه آهن موضوع راپیگیر شدیم ومدیر کل بحران عازم منطقه حادثه شد تا ازکم وکیف موضوع را به شکل دقیق تری باخبر شویم.

معاون امنیتی سیاسی استاندارد اضافه کرد،متاسفانه 36 نفرفوت شده اند که 32نفرمسافران تبریزی است ولی به دلیل جابه جایی مسافرتعداد دقیق کاملا مشخص نشده است؛تلفات بیشتر درسالن 5که آخرین سالن است اتفاق افتاده اند.

وی ادامه داد،37نفرمصدوم هستند که 2نفر سرپایی مداوا شده اند؛شرایط حاکی از افزایش تعداد مصدومان رادارد.

شبستری علت تصادف را ناهماهنگی دانست وافزود،قطار تبریز درحال تعمیر بوده که قطار بعدی ازپشت میرسد ونمیتواند خودراکنترل کند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
بازگشت همه به سوى اوست. براى بازماندگان و مردم شريف استان صبر خواستارم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار