برگ زرینی دیگر بر تلاش چشمگیر بسیج جامعه پزشکی استان در حوزه سلامت
در همایشی که با حضور رئیس جامعه پزشکی کشور، توسط بسیج جامعه پزشکی استان آذربایجانشرقی برگزار شد ازتلاشگران ‏عرصه حوزه سلامت و علی الخصوص تلاشگران بیمارستان صحرایی و حامیان سلامت تجلیل به عمل آمد .
کد خبر: ۳۳۶۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱ 29 November 2016
‏به گزارش تابناک تبریز،در همایشی که با حضور رئیس جامعه پزشکی کشور، توسط بسیج جامعه پزشکی استان آذربایجانشرقی برگزار شد ازتلاشگران ‏عرصه حوزه سلامت و علی الخصوص تلاشگران بیمارستان صحرایی و حامیان سلامت تجلیل به عمل آمد .
 

دکترمحمدرئیس زاده،رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور در این همایش با اشاره به اهمیت این همایش طی سخنانی در تالار وحدت دانشگاه تبریز  گفت ‏؛ بسیج جامعه پزشکی استان آذربایجان شرقی در یک حرکت بسیجی وار، درخصوص راه اندازی و پیگیری تخصیص اعتباربرای راه اندازی بخش پیوند اعضا در بیمارستان امام رضا و خصوصا فرهنگ سازی  اهدا اعضا نیز توانسته است همانند سایر موارد درشهر اولین ها پیشقدم ‏باشد
رئیس زاده تاکید کرد :ما نیز سعی خواهیم کرد این طرح موفق را به عنوان الگو در تهران نیز، برای برنامه ریزی در کشور توسط بسیج جامعه پزشکی مورد استفاده  و اجرایی ‏قرار دهیم .
دکتر رئیس زاده  در ادامه از  تلاش بی نظیر بسیج جامعه پزشگی قدردانی و از خانواده اهدا کنندگان اعضا تشکر نمود و علو درجات بر آنان از خدای متعال ‏خواستار شد.
وی در مصاحبه با واحدخبر استان تصریح کرد؛ ما این طرح موفق بسیج جامعه پزشگی تبریز را در سراسر ‏کشور اجرایی خواهیم کرد.
 
در این همایش باصدور ۸ هزار کارت اهدا اعضا از  ۳۵خانواده  اهدا کننده اعضا نیز تجلیل شد . 
 
 
دکتر رسول زارع زاده مسئول هماهنگی پیوند اعضاء بسیج جامعه پزشکی آذربایجان‌شرقی نیز گفت: آذربایجان شرقی با حمایت آیت الله شبستری در تریبون نماز جمعه  و رئیس دانشگاه علوم پزشکی از این امر انسان دوستانه توانست درحداقل ‏زمان و با حداقل امکانات با فراخوان ارائه ۸ هزار صدور کارت اهدا اعضا در راستای همنوع دوستی گام بسیار مهمی را ‏بردارد . ‏
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :