کد خبر: ۳۳۶۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۳ 29 November 2016
 آجرلو: وقت ملی‌پوش شدن ایرانپوریان فرا رسیده است
کرار، پنجشنبه در کمیته انضباطی تراکتورسازی

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی از سرمربی تیم ملی فوتبال خواست که محمد ایرانپوریان را دعوت کند.
  محمد ایرانپوریان، مدافع راست تیم تراکتورسازی در فصل شانزدهم لیگ برتر آماری فوق العاده از خود برجای گذاشته است. او با به ثمر رساندن 7 گل و 3 پاس گل در لیگ برتر و حذفی جزو ارزشمندترین بازیکنان فوتبال در فصل جاری به حساب می آید.


عملکرد خوب ایرانپوریان باعث شده تا مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی از کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی، بخواهد او را به تیم ملی دعوت کند.


مصطفی آجرلو در این باره اظهار داشت: «به نظر می‌آید که زمان دعوت محمد ایرانپوریان به تیم ملی فرا رسیده است، او کاملاً شایسته ملی‌پوش شدن است.»

 کرار، پنجشنبه در کمیته انضباطی تراکتورسازی

هافبک عراقی تراکتورسازی روز پنجشنبه در کمیته انضباطی باشگاه تراکتورسازی حاضر می شود.
کرار جاسم که در بازی گذشته تراکتورسازی مقابل صبای قم رفتارهای ناشایستی را در مقابل داور مسابقه انجام داد، مورد غضب امیر قلعه نویی و مسئولان باشگاه تبریزی قرار گرفته است.


بر این اساس کرار پنجشنبه باید به کمیته انضباطی باشگاه تراکتورسازی برود و درباره رفتارش توضیح بدهد.


به احتمال فراوان هافبک عراقی تراکتورسازی با جریمه نقدی از سوی باشگاه مواجه می شود.

 طلسم شجاع مقابل تراکتورسازی می‌شکند؟
 شجاع خلیل زاده که در بازی گذشته تیم سپاهان مقابل فولاد خوزستان کارت زرد گرفت و 3 اخطاره شد، نمی تواند در بازی روز پنجشنبه تیمش مقابل گسترش فولاد به میدان برود. بر این اساس او تیمش را در سفر به تبریز نیز همراهی نکرد.


خلیل زاده در بازی هفته ششم سپاهان مقابل ماشین سازی نیز همراه تیمش به تبریز نرفت. او در آن برهه به علت مصدومیت نتوانست سپاهان را در سفر به تبریز همراهی کند.


خلیل زاده که یک فصل در تراکتورسازی به عنوان بازیکن سرباز به میدان رفت و خاطرات خوبی از تبریز دارد، در فصل شانزدهم مقدمات سفرش به این شهر فراهم نشده است. با توجه به اینکه تراکتورسازی و سپاهان 25 آذرماه از هفته چهاردهم لیگ برتر در تبریز به مصاف یکدیگر می روند، احتمالا این طلسم می شکند و شجاع برای آن مسابقه به تبریز سفر خواهد کرد.

نیم فصل درباره ماندن یا رفتن بنگر تصمیم می‌گیرم
قلعه‌نویی: با کرار قاطعانه برخورد می‌کنیم

سرمربی تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد تیمش بازی به بازی جلو می رود و فعلا به قهرمانی و مسائل اینچنینی توجهی نمی کند.
 

امیر قلعه نویی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره عملکرد تیمش در هفته های گذشته، اعتراض های شدید کرار جاسم به داور دیدار با صبا، اتفاقاتی که برای محسن بنگر رخ داده و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


خدا را شکر بازی با صبا مساوی نشد


ابتدا باید بابت ایام سوگواری و حادثه ناگوار قطار که برای زائران مشهد مقدس اتفاق افتاد، عرض تسلیت داشته باشم. درباره تیم باید بگویم شرایط تراکتورسازی خوب است. من همیشه گفته ام اگر تیم ها در شرایط مسابقه باشند، کیفیت بازی ها بالاتر می رود. ما مقابل صبای قم بازی سختی داشتیم و شاید بتوانم بگویم سخت ترین بازی مان بود. خوشبختانه توانستیم 3 امتیاز این مسابقه را بگیریم. البته ایرادهای فنی و تاکتیکی در این مسابقه داشتیم. اولین ایراد گل بچگانه ای بود که دریافت کردیم و دومین ایراد این بود که با دریافت گل، از شرایط آرمانی دور شدیم. خدا را شکر که بازی مساوی نشد.


برخورد قاطعانه با کرار


حرکتی که کرار جاسم در طول بازی با صبا انجام داد و اعتراض شدیدی که به داور کرد، به تیم تراکتورسازی ضربه می زند. باشگاه قطعا با کرار برخورد می کند. یقین داشته باشید که در برخورد قاطعانه با کرار کوتاهی نمی کنیم و به راحتی از این موضوع نمی گذریم. ما همه تلاش می کنیم تا تیم موفق باشد و خدا را شکر شرایط بهتر می شود.


پله پله جلو می رویم


مجموعه تراکتورسازی بازی به بازی جلو می رود و فعلا درباره قهرمانی صحبتی نمی کنیم. تمرکزمان در حال حاضر روی بازی با پدیده است و پله پله جلو می رویم تا موفق شویم.


بنگر خودش هم می داند چقدر دوستش داریم


در تراکتورسازی همه محسن بنگر را دوست دارند و خودش هم این مساله را می داند. ما امسال او را آوردیم که کمک کند اما بدشانسی آورد و مصدوم شد. من هر روز پیگیر وضعیت بنگر هستم و تلفنی از او خبر می گیرم. اگر آقای آجرلو هم تماس نگرفته، حتما درگیر بوده است. همه می دانند آجرلو یک مدیر معرفتی است و به این مسائل توجه دارد. او مدام پیگیر مسائل مصدومان است و ما گزارشهای لازم را از دکتر صادقی نیز دریافت می کنیم.


درباره بنگر نیم فصل تصمیم می گیریم


درباره ماندن یا رفتن بنگر از تراکتورسازی الان نمی توانم چیزی بگویم. او باید تا نیم فصل صبر کند و ببینیم وضعیت جسمانی و کمرش چطور می شود. آن زمان تصمیم گیری خواهم کرد.


درباره چمن یادگار حرف بزنم، لوث می شود


درباره چمن یادگار حرف جدیدی برای گفتن ندارم. من همه چیز را گفته ام و دیگر اگر حرفی بزنم، موضوع لوث می شود.


بازی سختی با پدیده داریم


پدیده تیم خوب و تاکتیکی است. مدیرعامل ورزشی و مربی خوب و کاربلد بالای سر این تیم است. بازی سختی داریم اما تلاش خواهیم کرد 3 امتیاز را بگیریم و به صدرنشینی مان ادامه دهیم./ورزش3



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار