در مراسم تشییع جان‌باختگان فاجعه قطار مشهد صورت گرفت
امروز در مراسم تشییع جان‌باختگان قطار تبریز- مشهد در تبریز یکی از مصدومان این فاجعه که از ناحیه گردن، دست و پا مصدوم شده بود و به کمک همراهان خود در مراسم تشییع هم قطاران و دوستان خود حاضر شد، مورد توجه وزیر بهداشت قرار گرفت.
کد خبر: ۳۳۶۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳ 30 November 2016

 وزیر بهداشت و درمان به همراه وزیر راه و شهرسازی و استاندار آذربایجان‌شرقی به ملاقات مصدومان قطار تبریز- مشهد در بیمارستان‌های تبریز رفتند.

هاشمی وزیر بهداشت، آخوندی وزیر راه و شهرسازی، جبارزاده استاندار آذربایجان‌شرقی عصر امروز از سه مصدوم بستری شده در بیمارستان‌ سینا و دو مصدوم در بیمارستان امام رضا(ع) تبریز ملاقات کردند.

مراسم شام غریبان جان باختگان فاجعه قطار تبریز- مشهد در سمنان در مسجد طوبی تبریز برگزار شد.

امروز در مراسم تشییع یکی از مصدومان فاجعه قطار تبریز- مشهد که از ناحیه گردن، دست و پا مصدوم شده بود و به کمک همراهان خود در مراسم تشییع هم قطاران و دوستان خود حاضر شد مورد توجه وزیر بهداشت قرار گرفت.

وزیر بهداشت بعد از پایین آمدن از جایگاه به پیش وی رفته و به احوال پرسی با وی پرداخت.

از نکات جالب تشییع جان باختگان فاجعه قطار تبریز- مشهد حضور وزیر راه و شهرسازی بود؛ به‌طوریکه در طول مدت مراسم تشییع با وجود اینکه چندین بار اعلام کردند که دو وزیر از سوی هیأت دولت در مراسم تشییع حضور یافته‌اند تنها نام وزیر بهداشت را می‌بردند و نامی از وزیر راه و شهرسازی نبردند تا مردم عکس‌العمل نشان ندهند.

وزیر راه حتی در جایگاه مراسم نیز حضور نیافت و در کنار جایگاه حضور داشت.

حضور پوششی وزیر راه و شهرسازی در مراسم طوری بود که وقتی وزیر بهداشت، استاندار و رضا رحمانی قائم مقام وزیر صنعت و معدن برای شرکت در نماز جان باختگان با هم حرکت می‌کردند وزیر راه از خوف متوجه شدن مردم عزادار تبریز از حضورش و عکس‌العمل آنان به تنهایی در آخرهای عزاداران حرکت می‌کرد.

سخنان وزیر راه و شهرسازی که «مردم نگران نباشند مسافران بیمه هستند» موجب ناراحتی شدید مردم و عکس‌العمل آنان در فضای مجازی و محافل عمومی شد.

با وجود اینکه وزیر راه و شهرسازی از مردم آذربایجان به خاطر سخنان خود عذرخواهی کرد اما آذربایجان همچنان از سخنان وی و فاجعه قطار ناراحت بوده به طوریکه در فضای مجازی چندین کمپین استعفا وزیر راه‌اندازی شده است./فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار