سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز پیروزی برابر سپاهان را هدف بازیکنانش برای اثبات توانایی تیم عنوان کرد.
کد خبر: ۳۳۶۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶ 30 November 2016
به گزارش تابناک  تبریز، فراز کمالوند در نشست خبری قبل از بازی برابر سپاهان اصفهان ­­­با عرض تسلیت ایام وفات پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن و امام رضا (ع) و همچنین جان باختن جمعی از زائران در سانحه تصادف قطار تبریز- مشهد، این مصیبت را به ملت ایران و بخصوص مردم آذربایجان تسلیت گفت.

کمالوند بازی فردا مقابل سپاهان را سخت عنوان کرد و افزود: حریف مان قَدر است و کادر فنی و بازیکنان توانمندی دارد، از این رو بازی دشواری پیش رو داریم ولی گسترش فولاد نیز تیمی قدرتمند است و با شناخت کامل از حریف وارد میدان مسابقه می شویم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با بیان اینکه نتایج گسترش فولاد از ابتدای فصل جاری با کیفیت بازی های تیم مطابقت نداشته، اضافه کرد: در بازی گذشته برابر استقلال فارغ از نتیجه که انصافا بسیار خوب بود، از نحوه بازی بازیکنان مان و موقعیت های گل ایجاد شده رضایت کامل دارم و به موفقیت تیمم معتقدم.

کمالوند ادامه داد: تیم سپاهان همواره در سال های اخیر مدعی بوده و گسترش فولاد نیز نشان داده که در مقابل تیم های قوی، نمایش بهتری دارد و انشالله در بازی فردا نیز با کسب سه امتیاز توانایی هایمان را ثابت خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه نبود دخسوس در ترکیب تیم تاثیری ندارد، بیان داشت: همانگونه که در بازی گذشته شاهد بودیم کوروش ملکی بدون اینکه فرصت گرم کردن داشته باشد، عملکرد فوق العاده ای داشت و از همین رو برای دیدار فردا نگرانی نداریم.

فراز کمالوند در پایان اظهاراتش درخصوص کاهش حضور هوداران در ورزشگاه ها، اظهار داشت: تکریم و احترام به هواداران مهم ترین و بهترین راهکار برای جذب تماشاگر است.

یادآور می شود، دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز – سپاهان اصفهان در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر، فردا- پنج شنبه ۱۱ آذر- از ساعت ۱۴:۱۵ در ورزشگاه بنیان دیزل برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :