پیش بازی تراکتور-پدیده
روز جمعه و در چهارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر، تیم فوتبال تراکتورسازی میزبان پدیده مشهد خواهد بود.
کد خبر: ۳۳۶۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱ 01 December 2016
پدیده ای که طی سال های اندک حضورش در لیگ برتر توانسته به رکوردی عجیب دست یابد و در همه دیدارهای رودررو با تراکتورسازی پیروز شود.
اما به نظر می رسد که نوار ناکامی های تیم سرخ پوش تبریزی این بار پاره خواهد شد چراکه تراکتورسازی نشان داده که اسب خود را برای قهرمانی زین کرده است و تیمی چون پدیده نمی تواند جلودار این تیم باشد.
 
پدیده که مصداق واقعی گربه سیاه را برای تراکتورسازی عینیت بخشیده، کار سختی را در مقابل هجومی ترین تیم لیگ خواهد داشت تیمی که برای شکستن طلسم و کسب هر سه امتیاز خود را به مشهد مقدس رسانده است.
تراکتور سازی هفته گذشته توانست تیم سخت کوش، جوان و دونده صبای قم را شکست دهد و با یک روحیه مضاعف آماده این رویارویی است و پدیده نیز با پیروزی مقابل دیگر تیم تبریزی، روحیه گرفته است و بی شک این دیدار می تواند یکی از بهترین بازی های نیم فصل را رقم بزند.
 
تقابل رضا مهاجری و امیر قلعه نویی هم می تواند جذابیت های خاص خودش را داشته باشد. یک مربی جوان و جویای نام مقابل پرافتخارترین مربی لیگ قرار می گیرد تا شایستگی های خود را به اثبات رساند و در آن سو نیز، مربی کهنه کار تراکتور برای دیکته کردن برتری فنی و دانش مربیگری خود از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد بود و این نوید یک روز داغ و پر هیجان را برای طرفداران سرخ های اذربایجان می دهد.
 
عادل جعفر موحد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :