سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز تاکید کرد که گسترش فولاد راهش را پیدا کرده است.
کد خبر: ۳۳۷۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳ 01 December 2016
به گزارش تابناک تبریز، فراز کمالوند در نشست خبری بعد از بازی برابر سپاهان اصفهان، که با برتری دو - یک تیمش همراه بود، اظهار داشت: بازی را خیلی بد شروع کردیم امّا در ادامه نمایشی بهتری داشتیم و به بازی برگشتیم و بحمدالله سه امتیاز این دیدار خانگی را به نام خودمان به ثبت رساندیم.

 سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با بیان اینکه در دو هفته اخیر نتیجه بازی ها را به خوبی برگرداندیم، افزود: البته من کمترین نقش را در تحقق این امر داشتم و حتی تعویض‌های این دو بازی اجباری بود و به‌نوعی خدا برای ما تعویض کرد. از خدا شاکریم که از این شرایط سختی که داشتیم خارج شدیم. معتقدم که گسترش فولاد راهش را پیدا کرده و در این دیدار هم موقعیت‌های خوبی نصیب هر دو تیم شد که البته سهم ما بیشتر بود.

وی ادامه داد: این دیدار یکی از بهترین بازی‌هایی بود که من تاکنون تجربه کرده ام و هر دو تیم حدود ۱۵ الی ۱۶ موقعیت گل داشتند. دست بازیکنانم درد نکند آنها در این دیدار فوق‌العاده ظاهر شدند.

کمالوند با اشاره به اینکه گسترش فولاد در شش روز گذشته دو بازی سخت انجام داده، اضافه کرد: اطمینان می دهم که در پایان فصل جزء شش تیم برتر خواهیم بود، انشالله در نیم فصل سه الی چهار بازیکن خوب جذب خواهیم کرد و در نیم فصل دوم امتیازات از دست رفته را جبران می کنیم.

فراز کمالوند درخصوص بازیکنان غایب تیمش ازجمله دخسوس بیان داشت: همانگونه که پیش تر گفتم، با این قبیل موضوعات مشکلی نداریم، زیرا  به معنای واقعی یک تیم هستیم. امروز یوسف سیدی که در نیمه اول به جای نقی‌زاده به میدان آمد، حتی با وجود دردی که داشت مرد اول زمین بود. از سوی دیگر تیم ما امروز از همیشه جوان‌تر بود و خیلی نگران نیستم که برای بازی‌ها چه کسی را داریم و چه کسی را نداریم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد در مورد دلایل مصدومیت بیش از اندازه بازیکنان تیم های لیگ برتری با تاکید بر اینکه، هر چقدر هوا سردتر ‌شده، مصدومیت‌ها نیز بیشتر می‌شود، عنوان داشت: امیدوارم با برگزاری منظم تر مسابقات، این معظل نیز تا حدودی رفع شود.

گفتنی ست، تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در چارچوب مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر با نتیجه دو-یک مقابل سپاهان به پیروزی رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :