کد خبر: ۳۵۰۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳ 29 December 2016
به گزارش تابناک تبریز، از راهنمایی که به سمت کنارگذر میانی تبریز حرکت میکنی ، گاه و بی گاه ، ان هم ناخود گاه تصاویر تبریک و تسلیت و شادباش و غمباش و.. چشم مان را می نوازد .
 
ابتدا نکته ای که بسیار توجهم را جلب می کند بزرگی اندازه بنرهای تبریک و تسلیت و .. است . سپس محتوی  این بنرها را که نگاه می کنم در عجب میمانم از اینکه موضوع این بنر ها چه ربطی به بیمارستان بین الملی تبریز دارد.
 
به ناگاه چشمانم متوجه عنوان های مقام تبریک گوینده ای می شود که در قمست انتهایی بنرهای شادباش و تبریک و .. قرار دارد.
 
همه این کارهای فرهنگی را جناب دبیری انجام می دهد. همویی که رییس شورای شهر تبریز است. البته سالهاست که او در این مقام قرار دارد.
 
واقع مطلب اینکه ابتدا فکر می کردم ساختمان شورای شهر به این بیمارستان منتقل شده است. البته خودم هم بی تقصیرم چون برخی از اعضای شورای شهر در مصاحبه هایشان گفته بودند که برخی جلسات مهم در بیمارستان های تبریز برگزار می گردد . نگو منظورشان سطح بین المللی بیمارستان های تبریز بوده است.
 
هرچند بعدها متوجه شدم حدس من غلط بوده است. چرا که ساختمان شورای شهر همان شهرداری سابق تبریز است اما هنوز سئوال مهمی ذهنم را درگیر کرده است.
 
حتی اگر دبیری چون رییس شورای شهر و همزمان رییس بیمارستان بین المللی تبریز است ، چرا و به چه مناسبتی پیام های تبلیغاتی شورا مقابل این بیمارستان نصب می گردد؟
اینجاست که دوباره شیطان مرا می خواهد بفریبد و مطئنم کند که ساختمان شورا شعبه دوم خود را افتتاح کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :