کد خبر: ۳۵۳۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱ 02 January 2017

هافبک عراقی تراکتورسازی در تبریز می ماند.
کرار جاسم هافبک عراقی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که بحث کنار گذاشته شدنش از این تیم بعد از جنجالی که در دیدار با ذوب آهن به راه انداخت مطرح شده بود در این تیم می ماند.
امیر قلعه نویی پیش از این گفته بود که عذر کرار را می خواهد اما حالا قرار بر این شده تا این بازیکن با جریمه ای سنگین روبرو شود در نیم فصل دوم لیگ برتر نیز در کنار تراکتورسازان کارش را ادامه دهد.
 
مشکل رفیعی حل شد؛آجرلو:از تهمت ها می گذرم

مصطفی آجرلو درباره آخرین وضعیت سروش رفیعی عنوان کرد:
در تمام طول مدتی که در فوتبال حضور داشته ام از باشگاه های فتح و پاس ، تا تراکتور سازی به بازیکنان به چشم فرزندانم نگاه کرده ام ، سروش رفیعی هم یکی از پسران عزیز من بود که همان طور که وعده داده بودم ، همه تلاشم را به کار گرفتم تا در حق او ظلمی وارد نشود. خوشبختانه مشکلات او حل شد و امروز طی نامه ای پایان خدمت او را اعلام کردم.از سروش عزیز بابت زحمتی که در این مدت برای تراکتورسازی کشیده ، تشکر می کنم و امیدوارم که او در تبریز بماند و در قهرمانی تراکتور سهیم باشد در غیر این صورت هم برای او در هر تیمی که باشد آرزوی موفقیت می کنم ،طی چند روز گذشته حرف و حدیث های زیادی مطرح شد که برخی از آن ها حتی در حد اتهام و تهمت بود ، کاش دوستانی که این صحبت ها را مطرح کرده اند لااقل مصاحبه خود سروش رفیعی را می خواندند .... با این حال از همه آن هایی که به اینجانب تهمت زدند می گذرم. /کاپ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :