ماشین سازی در دیدار پرگل مقابل سایپای کرج به تساوی رسید.
کد خبر: ۳۵۶۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳ 08 January 2017
به گزارش تابناک تبریز، هفته پانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۴ امروز (یکشنبه) با دیدار تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و سایپا در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی پیگیری شد که این دیدار با نتیجه پرگل سه بر سه به پایان رسید.
 

 
داور: موعود بنیادی فر               کمک ها: حمیدرضا کنعانی، محسن سلطانی
 
ماشین سازی:
 
مانوئل فرناندز، حبیب گردانی، سعید مهدی پور، ادسون هنریکو، بهمن کامل، کاخا، امین قاسمی نژاد، احمد امیر کامدار، پیام صادقیان، سجاد رهبر و شهاب زاهدی
سرمربی: فرهاد کاظمی
 
سایپا:
 
حامد فلاح زاده، جونیور، روزبه شاه علیدوست، علی زینالی، سعید لطفی، سجاد مشکل پور، علیرضا علیزاده، امید خالدی، رضا جعفری، ایوب کلانتری و غلامرضا رضایی
سرمربی: حسین فرکی
 
در این دیدار که در هوای سرد تبریز برگزار شد ماشین سازان در نیمه اول این دیدار حریف را با نتیجه دو بر صفرشکست داده بودند و لی باز با توجه به افت بدنی بازیکنان ماشین سازی این تیم در نیمه دوم سه گل دریافت کرد.

امین قاسمی‌نژاد در دقایق ۱۲ و ۲۹ و پیام صادقیان در دقیقه ۶۲ برای ماشین‌سازان و رضا جعفری در دقیقه ۵۱، غلامرضا رضایی در دقیقه ۵۳ و ایوب کلانتری در دقیقه ۷۱ از روی نقطه پنالتی برای نارنجی‌پوشان گلزنی کردند.

با این نتیجه، ماشین‌سازی پس از ۹ شکست پیاپی بالاخره امتیاز گرفت اما با هفت امتیاز، همچنان در انتهای جدول رده‌بندی جای دارد. سایپا هم ۱۳ امتیازی شد و در رده چهاردهم جدول باقی ماند.

موعود بنیادی‌فر داور این دیدار به هادی کاخا از ماشین‌سازی کارت زرد نشان داد. سعید مهری دیگر بازیکن تیم تبریزی هم در دقیقه ۷۰ با دریافت کارت زرد دوم، از زمین مسابقه اخراج شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار