پیش بازی پیکان-گسترش فولاد
تیم های پیکان تهران و گسترش فولاد تبریز در هفته اول نیم فصل دوم لیگ برتر فردا در تهران به مصاف هم می روند.
کد خبر: ۳۵۸۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳ 11 January 2017
دیدار سختبه گزارش تابناک تبریز؛ در چهار چوب هفته شانزدهم لیگ بتر تیم های پیکان تهران و گسترش فولاد تبریز روز پنجشنبه از ساعت 15 در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم می روند.


تیم گسترش فولاد تبریز که فصل را نا امیدانه آغاز کرد و تا هفته هشتم با 5 امتیاز حاصل از 5 تساوی در رتبه های پایین جدول رده بندی قرار داشت. گسترش از هفته هشتم مقابل پدیده خراسان به یکباره اوج گرفت و با کسب اولین سه امتیاز فصل از بحران خارج شد.شاگردان کمالوند با کسب 20 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی جای دارد. شاگردان فراز کمالوند در صورت کسب سه امتیاز بازی با پیکان رسما به جمع بالانشینان اضافه خواهند شد .
 
گسترش در فصل نقل و انتقالات نیم فصل  محمد اوسانی، محمد نصرتی و محدرضا خرسند نیا را به خدمت گرفت و محمدرضا خلعتبری به همراه محسن حمیدی جداشده های تیم فراز کمالوند بودند. 

پیکان با جلالی در قامت یک مدعی کسب سهمیه ی آسیایی است. فوتبال را خوب بازی می کند و برای همه تیم ها حریفی سخت است.  تیم پیکان تهران با کسب 25 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارند
 
از نکات جالب توجه این دیدار می توان به شکست ناپذیری پیکان در بازی های خانگی و همچنین جان سخت بودن گسترش و نباختن این تیم در دیدارهای خارج از خانه در این فصل اشاره نمود.

 دیدار رفت این دو تیم در ورزشگاه بنیان دیزل تبریزی با نتیجه مساوی بدون گل به اتمام رسید.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار