رانندگان درون شهری، جهت ادامه بیمه پردازی خود، با مراجعه به شعب تأمین اجتماعی نسبت به تبدیل قرارداد خود از گروهی به انفرادی اقدام نمایند.
کد خبر: ۳۵۸۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰ 11 January 2017
به گزارش تابناک تبریز، جعفر سمساری، مدیر کل تأمین اجتماعی استان، با اعلام این خبر افزود، رانندگان درون شهری که لیست و حق بیمه خود را به صورت گروهی از طریق کارگزاریهای رانندگان درون شهری  به سازمان تأمین اجتماعی ارائه می نمودند، تا پایان دی ماه فرصت دارند تا با مراجعه به شعب تابعه نسبت به تغییر قرارداد خود به قرارداد انفرادی اقدام نمایند.

مدیر کل تأمین اجتماعی استان با بیان اینکه اخذ لیست حق بیمه از کارگزاری های رانندگان درون شهری میسر نخواهد بود، تصریح کرد اکثر رانندگان درون شهری نسبت به تغییر قراداد خود اقدام نموده اند و ضرورت دارد سایر رانندگان نیز جهت تداوم بیمه پردازی نسبت به عقد قرارداد انفرادی و پرداخت حق بیمه تا پایان دی ماه سال جاری اقدام نمایند. 
جعفر سمساری خاطر نشان کرد با ایجاد زیرساختهای لازم در جهت ارائه خدمات غیرحضوری و الکترونیکی، بیمه شدگان خاص از جمله رانندگان، می توانند پس از عقد قرارداد انفرادی با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان تأمین اجتماعی نسبت به اخذ برگ پرداخت ماهانه و پرداخت آن به صورت غیرحضوری اقدام نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار