در نشستی با حضور معاون استاندار؛
کد خبر: ۳۵۸۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰ 11 January 2017
موانع و مشکلات بانوان تولیدکننده و کارآفرین استان در جلسه کمیته رفع موانع تولید با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از مدیران استان بررسی شد.

علی نواداد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی در این نشست با قدردانی از حضور فعال زنان در حوزه صنعت و تولید، بر اهتمام مدیران این بخش برای حل مشکلات واحدهای تولیدی زنان تاکید کرد.

وی، با بیان این که بانوان کارآفرین علاوه بر نقش مدیریت خانواده در جامعه و حوزه تولید و اشتغال‌زایی نیز به صورت فعال و ارزشمند حضور دارند، خواستار طرح مشکلات واحدهای تولیدی زنان برای اتخاذ تصمیمات مناسب در راستای حل آنها شد.

مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری آذربایجان شرقی هم با اشاره به این که زنان و مردان در کلیه مسایل به‌خصوص مسایل اقتصادی تابع قوانین و مقررات هستند، گفت: زنان به عنوان نیمی از جمعیت فعال و تحصیل‌کرده جامعه به دلیل ساختارهای تعریف‌شده نیازمند حمایت و دیدگاه نو هستند تا بتوانند در زمینه‌های اشتغال و کارآفرینی حضور جدی داشته باشند.

پروین اشراقی ابراز امیدواری کرد راهکارها و رهنمودهای ارایه شده توسط مسوولان، راهگشای مسایل و مشکلات زنان کارآفرین و تولیدکننده باشد.

در این نشست خانم یکی از بانوان کارآفرین به عنوان نماینده بانوان حاضر با تاکید بر این که هدف از تولید و فعالیت اقتصادی بانوان خدمت به جامعه است، به برخی  از مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی از جمله کمبود نقدینگی، مالیات بر ارزش افزوده، مشکلات بیمه و ... اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :