عصر امروز اتفاق افتاد؛
ماموران نیروی انتظامی ضمن تعقیب خودرو ، فرمان ایست می دهند که با امتناع راننده مواجه می شوند ؛ و در نهایت با شلیک هوایی مامور و ضربه به شیشه خودروی مسروقه با باتوم ، خودروی سرقتی را متوقف و سارق را در حالتی نامتعادل دستگیر می کنند.
کد خبر: ۳۵۹۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۹ 11 January 2017
به گزارش تابناک تبریز، دقایقی پیش در منطقه یکه دکان تبریز درگیری مسلحانه ای اتفاق افتاد.

بر اسا گزارشات اولیه اتومبیل مورد نظر که مورد سرقت یک نفر قرار گرفته بود با زیر گرفتن چندین نفر و آسیب به چند خودرو با شلیک به سمتش متوقف شده است.
 
سرهنگ نوروزی فرمانده انتظامی تبریز در این باره گفت:  این حادثه کشته ای نداشته است و متهم دستگیر شده است.وی اضافه کرد : در حال بررسی جوانب این حادثه هستیم .

تشریح جزئیات ماجرای عصر امروز در یکه دکان تبریز از زبان فرماندار تبریز

دکتر شهرتی فر در گزارش حوادث تبریز گفت : به دنبال گزارش یک فقره سرقت خودرو به نیروی انتظامی شهرستان تبریز ، ماموران این نیرو خودروی مسروقه را در منطقه یکه دکان مشاهده می کنند که راننده ی آن در حالتی نامتعادل با سرعت و در حال تخریب خودروهای شهروندان پیش می رود.

ماموران نیروی انتظامی ضمن تعقیب خودرو ، فرمان ایست می دهند که با امتناع راننده مواجه می شوند ؛ و در نهایت با شلیک هوایی مامور  و ضربه به شیشه خودروی مسروقه با باتوم ، خودروی سرقتی را متوقف و سارق را در حالتی نامتعادل دستگیر می کنند.

فرماندار شهرستان تبریز ضمن تقدیر از اقدام شجاعانه ی مامور نیروی انتظامی و جلوگیری از وارد شدن خسارتهای جانی و مالی به شهروندان ، از اصحاب محترم رسانه خواست به هنگام بروز حوادث و ماجراهای اینچنینی خبرهای موثق منتشر کنند و از تشویش اذهان شهروندان محترم بپرهیزند.

 
 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :