پیش بازی ماشین سازی - فولاد خوزستان
در هفته آغازين دور برگشت شانزدهمين دوره ليگ برتر فوتبال ماشین سازی تبریز میزبان فولاد خوزستان است.
کد خبر: ۳۵۹۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳ 12 January 2017
 
 به گزارش تابناک تبریز،فردا جمعه در ادامه هفته شانزدهم ليگ برتر و در يكي از اين ديدارها دو تيم ماشین سازی و فولاد خوزستان  در استاديوم یادگار امام تبریز به مصاف هم خواهند رفت.
 
تیم داوری

ماشین سازی تبریز- فولاد خوزستان ساعت 14 ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز

مهدی سیدعلی – یعقوب حجتی – مرتضی کاظمیان – سعاد وفاپیشه – ناظر: مسعود فلاح


 
ماشین سازان که نیم فصل اول را فاجعه بار به اتمام رساندند و فقط موفق به کسب یک برد آن هم مقابل همین فولاد خوزستان شدند. از اولین برد ماشین سازان 14 هفته می گذرد و در این مدت این تیم دچار تغییرات در کادر فنی شد.
 
ماشین که با رسول خطیبی فصل را آغاز کرده بود در ادامه راه جای خود را به فرهاد کاظمی داد ولی هنوز ماشین سازی با فرهاد کاظمی نیز بردی کسب نکرده است.
 
ماشین سازان که با 7 امتیاز در قعر جدول قرار دارند، در نیم فصل دچار تغییرات شدند. سامان نریمان جهان، مهرداد بایرامی و محمد نصرتی از این تیم خارج شدند و سعید قائدی فر، شهاب زاهدی، محمد رحمتی، حمید رضا علی عسکر و فردین عابدی را به خدمت گرفتند.
 
وضعیت آندرانیک تیموریان کاپیتان ماشین سازان نیز در حاله ای از ابهام قرار دارد. استقلال به شدت خواهان جذب آندرانیک تیموریان است و امشب تکلیف این بازیکن نیز مشخص می شود.

 فولاد خوزستان
 
فولاد خوزستان با نعيم سعداوي نتایج خوبی کسب کرده اند. به خصوص از زمانی که ساسان انصاری به این تیم برگشت نتایج فولاد فوق العاده بوده است. این تیم با 22 امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار دارد.این تیم در فصل نقل و انتقالات نیم فصل تغییر چندانی نداشته و به احتمال قوی بختیار رحمانی از استقلال به ولاد بر می گردد.
 
افتتاحیه ورزشگاه یادگار امام تبریز
 
ورزشگاه یادگار امام (ره)تبریز که در خرداد امسال مورد تعویض چمن قرار گرفت با تلاش سازمان ورزش و جوانان استان آماده بهره بردای و انجام دیدار است. دیدار ماشین سازی و فولاد خوزستان اولین بازی در روی چمن تعویض شده ورزشگاه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار