پیش بازی تراکتورسازی - صنعت نفت آبادان
تراکتورسازی تبریز بعد از ترمیم چمن ورزشگاه یادگار امام در اولین دیدار خود در این ورزشگاه میزبان تیم صنعت نفت آبادان است.
کد خبر: ۳۶۱۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴ 16 January 2017
به گزارش تابناک تبریز،از چهار چوب مسابقات هفته هفدهم لیگ برتر فردا سه شنبه تراکتور سازی تبریز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز میزبان تیم متحول شده صنعت نفت آبادان است.
 
این دیدار از ساعت 15 فردا (سه‌شنبه)  با قضاوت موعود بنیادی فر، قهرمان نجفی، محسن سلطانی و پیروز سیف الله‌پور آغاز می‌شود.
 
تراکتور سازی تبریز که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ برتر هست در هفته گذشته در مقابل دیگر تیم خوزستانی یعنی استقلال خوزستان با تک گل شریفی در دقایق پایانب به برتری رسید و سه امتیاز مهمی را مقابل قهرمان فصل گذشته لیگ برتر کسب کرد.اما قلعه نوعی با وجود کسب این سه امتیاز از بازی شاگردان خود راضی نبود و از نحوه بازی آنها لب به انتقاد گشود.
 
قلعه نوعی که به دنبال قهرمانی این فصل لیگ برتر است نمی خواهد کوچکترین حاشیه برای تیم مشکل ساز شود. تراکتور با از دست دادن سروش رفیعی و جذب عالیشاه و احمد نوراللهی با ترکیب جدیدی در خط هافبک در نیم فصل دوم مقابل حریفن صف آرایی می کند.
 
 صنعت نفت آبادان  که با تغییر سرمربی خود در نیم فصل مواجه شد. با فیروز کریمی در اولین تجربه خود در این فصل در هفته گذشته با حساب دو بر یک از سد صبای قم گذشت تا با کسب پنجمین بردش، 19 امتیازی شده و در رده دهم جدول قرار گیرد.
 
این دیدار را می توان تقابل دو سرمربی استقلال دانست البته یکی موفق و دیگری ناکام.
قلعه نوعی که با استقلال تهران به عناوین و افتخارات زیادی رسیده است با فیروز کریمی مواجه می شود که با استقلال سیزدهم لیگ برتر شد. اما فیروز کریمی متخصص بردن تیم های بزرگ است. باید منتظر ماند و دید که جدال این دو تیم در ورزشگاه یادگار امام تبریز با چه نتیجه ای همراه خواهد شد.
 
لازم به توضیح است این بازی به علت محرومیت هواداران، تراکتورسازی از وجود هواداران محروم خواهد بود.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار