ترامپ در این مصاحبه اظهار می کند ساده ترین و کم هزینه ترین راه حل سوریه ایجاد مناطق امن برای آوراگان در داخل سوریه است
کد خبر: ۳۶۲۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹ 17 January 2017
به گزارش سرویس بین الملل تابناک تبریز، رئیس جمهور منتخب آمریکا که تا سه روز دیگر بر مسند رسمی ریاست جمهور امریکا تکیه خواهد زد در مصاحبه با خبرنگاران گفت اتحادیه اروپا اسباب بازی آلمان شده است .او همچنین پیش بینی کرد تعداد بیشتری از اعضای اتحادیه اروپا برای خروج از این اتحادیه اقدام کنند.
 
ترامپ که با کای دیک من مدیر اسبق روزنامه جرمن دیلی بیلد و میشاییل گاو از روزنامه تایم ، وزیر عدالت سابق انگلیس مصاحبه می کرد گفت :اختصاصا اتحادیه اروپا تبدیل به اسباب بازی آلمان شده است و هر چه فکر می کنم به عظمت کار انگلیسی ها در خروج از اتحادیه بیشتر پی می برم.

ترامپ افزود ارتحادیه اروپا برای ضربه اقتصادی به تجارت جهانی  امریکا تاسیس شده است. بنابراین برایم اهمیتی ندارد که این دو با هم باشند یا از هم جدا شوند. به نظرم بحران آوارگان سوری و عراقی پروژه اتحادیه اروپا را تحت تاثیر قرار داد.
او افزود به نظرم مردم دنبال هویت خود هستند بناراین دیگران باید ما را رها کنند.
ترامپ هرچند احترام بالای خود به آنجلا مرکل را اعلام می کند اما نسبت به تصمیم او برای پذیرش آوراگان سوری شدیدا منتقد است چرا که مرکل نسبت به هویت آوارگان بی تفاوت بوده است.
ترامپ و بحران سوریه
به نقل از آنادولو ،ترامپ در این مصاحبه اظهار می کند ساده ترین و کم هزینه ترین راه حل سوریه ایجاد مناطق امن برای آوراگان در داخل سوریه است.

ناتو منسوخ شده است
چون این سازمان مدتهای بسیار طولانی قبل از این طراحی شده است.
دلیل دوم این است که اعضای این اتحادیه حق مشارکت خود را پرداخت نمی کنند و هزینه های آن صرفا بر دوش امریکا سنگینی می کند. واز سوی دیگر اعضای اتحادیه اروپا بودجه های دفاعی خود را افزایش نمی دهند و این بار نیز بر دوش امریکا می افتد.
مرکلدر پاسخ به این اظهارات آنجلا مرکل بانوی قدرتمند ژرمن ها ، گفت سرنوشت اتحادیه اروپا در دستان خودشان هست. هرچند مرکل با بیان این که هنوز ترامپ رییس جمهور آمریکا نیست تلویحا از پاسخ گوئی جدی به اظهارات ترامپ طفره رفت اما به نظر می رسد مرکل برای حفظ این اتحادیه از تلاش های خود دست نخواهد کشید.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ترک
|
United States
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
به نقل از آنادولو ،ترامپ در این مصاحبه اظهار می کند ساده ترین و کم هزینه ترین راه حل سوریه ایجاد مناطق امن برای آوراگان در داخل سوریه است.
این یعنی پیشنهاد ترکیه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
آقا اين بابا رواني مطلق است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :