MI6 و CIA عبدالکریم سروش را ساختند
وزیر سابق اطلاعات با اشاره به روشهای نفوذ و انواع آن یکی از موارد نفوذ را ترور شخصیت بیان و اضافه کرد: دشمن با طراحی و آموزش یک نفر در طول چند سال، آن را در بین شخصیت‌های سرشناس نفوذ می‌دهد تا وی را از انقلاب اسلامی دور کند و مثال آن آقای منتظری است که قبل از انقلاب شکنجه و زندانی شد و مبارز کرد، بعد از انقلاب تا قائم مقامی رهبری پیش رفت
کد خبر: ۳۶۲۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲ 18 January 2017
MI6 و CIA عبدالکریم سروش را ساختند
آیت‌الله انگلیسی  در ایران
حجت‌الاسلام حیدر مصلحی شب گذشته  در نشست بصیرتی بررسی مسائل  روز در تبریز در خصوص اهمیت ادامه دادن راه امام خمینی (ره) سخنرانی نمود.
وی در این مراسم خاص با اشاره به اهمیت تداوم راه امام خمینی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که اگر راه امام را گم کنیم یا نسبت به راه امام غفلت کنیم و یا عمداً راه امام(ره) را کنار بگذاریم، ملت ایران سیلی خواهد خورد که تعبیر امام و خطاب ایشان به همه مردم است.
حجه الاسلام مصلحی وزیر سابق اطلاعات با اشاره به  روشهای نفوذ  و انواع آن  یکی از موارد نفوذ را ترور شخصیت بیان و اضافه کرد: دشمن با طراحی و آموزش یک نفر در طول چند سال، آن را در بین شخصیت‌های سرشناس نفوذ می‌دهد تا وی را از انقلاب اسلامی دور کند و مثال آن آقای منتظری است که قبل از انقلاب شکنجه و زندانی شد و مبارز کرد، بعد از انقلاب تا قائم مقامی رهبری پیش رفت، اما دشمن جاسوسی به نام مهدی هاشمی را در کنار وی قرار داد و با تغییر افکار منتظری، آن را در مقابل انقلاب قرار داد.
رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، مورد دیگر ترور شخصیتی را عوض کردن فکری شخصیت عنوان و تبیین کرد: برای این نوع ترور، دو نوع مثال از حوزه و دانشگاه که همان سروش و کدیور است را می‌توان گفت.
سروش محصول سرویس های جاسوسی  بیگانه
وی در همین راستا ادامه داد: سرویس MI6 انگلیس و سرویس امنیتی آمریکا روی تفکرات سروش که یک فرد دانشگاهی بود کار کردند و از نظر فکری آن را تغییر دادند تا در مقابل انقلاب بایستد.
مصلحی، نمونه جدید این روزها را نیز نمونه وجود اصلاح‌طلب‌های آمریکایی در داخل ایران را گفت و ادامه داد: این افراد به دنبال اصلاحات آمریکایی در ایران هستند و همان‌هایی هستند که فتنه 88 را ایجاد کرده و سرکرده و فرمانده نیز در داخل ایران داشتند.
وی با بیان اینکه MI6 و دستگاه امنیتی انگلیس روی افرادی نظیر کدیور به قدری کار کرد که وی اینک در اروپا گوش به فرمان انگلیس است، گفت: کدیور با انحراف فکری، کتابی علیه انقلاب نوشت و گرفتار انگلیس و MI6 انگلیس که یک کفتار پیچیده کثیف است، شد.
به نقل از فارس ، وزیر سابق اطلاعات افزود: انگلیس همان کشوری است که در دورانی آیت‌الله در داخل کشور پرورش داده، به گونه‌ای که در ایران یک انگلیسی آیت‌الله بود.
وی گفت: دشمن با روش‌های مختلف و پیچیده وارد می‌شود، نباید آنها را دست کم گرفت؛ مطمئن باشید هیچ‎گاه دشمن خود را فریاد نمی‌زند.
اشتباه مهم ظریف 
مصلحی با یادآوری اینکه وزیر امور خارجه همان شبی که می‌خواست به پای میز مذاکره برود اوباما بلافاصله مصاحبه کرد و ادعای گزینه نظامی روی میز را بیان کرد، گفت: در آن زمان وزیر امور خارجه ایران از روی ناآگاهی و بی‌اطلاعی مصاحبه انجام داد که اگر آمریکا بخواهد دستگاه نظامی کشور ایران را از بین ببرد با یک دکمه می‌تواند به راحتی انجام دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :