دروازه بان تیم تراکتورسازی گفت: در یک سال و نیمی که در تراکتور سرباز هستم واقعاً به طور حرفه‌ای زندگی کرده ام.
کد خبر: ۳۶۳۲۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۶ 19 January 2017
به گزارش تابناک تبریز به نقل از ایران ورزشی،دروازه‌بان جوان. این بهترین تعریفی است که می‌توان از محمدرضا اخباری داشت، با همه انگیزه‌ها، امیدها، تلاش‌ها و اشتباهاتی که در پس نام هر دروازه‌بان جوان دیگری نهفته است. شاید بارزترین تفاوت او با دروازه‌بان‌های جوان دیگر این باشد که او فرصت گذراندن دوران سربازی در تراکتورسازی را به خوبی درک کرده و با زندگی حرفه‌ای که در پیش گرفته، تمام تلاشش را برای بهتر دیده شدن می‌کند و در این راه حمایت کادرفنی و هم تیمی‌هایش را پشت سر خود دارد. او از هدف بی چون و چرای قهرمانی برای تراکتور می‌گوید و شرایطی که این روزها برای خودش و تیم رقم خورده است.


نیم فصل دوم تا اینجا راضی کننده بوده؟
 تراکتورسازی در دو بازی ابتدایی نیم فصل اول، دو امتیاز گرفته بود اما حالا در ابتدای نیم فصل دوم، از دو بازی 4 امتیاز گرفته‌ایم و این نکته مثبتی در مقایسه عملکرد تیم بین دو نیم فصل است. با این حال اما به نظرم ما در این دو بازی عملکرد قابل قبولی نداشته ایم.
چرا؟
 چون تیمی که برای قهرمانی می‌جنگد، حتی یک امتیاز هم نباید به راحتی از دست بدهد.
اتفاقاً امیر قلعه‌نویی هم به همین خاطر از بازیکنان ناراضی است.
 بله، ایشان همانطور که بعد از بازی با استقلال خوزستان هم گفتند، تیم زیاد خوب بازی نکرده و به اعتقاد آقای قلعه نویی تیمی که می‌خواهد قهرمان باشد باید از هر نظر خوب ظاهر شود.
فکر می‌کنی این افت و عملکرد نامناسب تیم از کجا ناشی می‌شود؟
 به نظر خودم تعطیلات لیگ کمی ما را از آمادگی دور کرد چون تراکتورسازی رفته رفته داشت به بیشترین هماهنگی می‌رسید اما تعطیلات باعث شد که از آن دوران فاصله بگیرد و من فکر می‌کنم این اتفاق برای همه تیم‌ها افتاده است.
البته تراکتورسازی هنوز با ذوب آهن فاصله زیادی دارد و حداقل می‌تواند نگران افتادن به رتبه سوم نباشد.
 مسلماً ما نگران جایگاه مان نیستیم اما تراکتورسازی فقط به رتبه اول و صدرنشینی فکر می‌کند و به همین خاطر تا وقتی به این هدف نرسیم، دست از تلاش برنمی داریم.
در بازی با صنعت نفت به نظر می‌رسید روی گل اول دید کافی نداشتی.
 بله. متأسفانه این گل روی شوتی به ثمر رسید که از وسط زمین زده شد. من اصلاً دید نداشتم و وقتی بازیکن صنعت نفت جای خالی داد، توپ وارد دروازه شد. به خاطر همین موضوع نتوانستم عکس العمل مناسبی داشته باشم.
گل دوم چطور؟
 اشتباه خط دفاع در یارگیری باعث شد در دقیقه 86 گل دوم را دریافت کنیم و فرصتی هم برای جبران وجود نداشت.
مثل اینکه داوری هم اعتراض بازیکنان‌تان را به دنبال داشته؟
 من به صحنه خطایی که رخ داد و محمد ابراهیمی به آن معترض است دور بودم اما اگر او می‌گوید پنالتی بوده حتماً بوده.
بابت این اشتباهی که رخ داد از مدافعان ناراحت بودی؟
 به هیچ عنوان. هرگلی که وارد دروازه می‌شود، به خاطر اشتباهی بوده که رخ داده است. نمی‌شود تیمی اشتباه نکند و گل بخورد. حالا ممکن است این اشتباه من باشد یا خط دفاعی. ما قطعاً این گل را در بازی‌های آینده جبران می‌کنیم اما می‌خواهم بدانید که یکدلی بازیکنان تراکتورسازی خیلی قوی‌تر از این حرف‌هاست که به خاطر اشتباهات اینچنینی از بین برود. ما با همین یکدلی است که می‌توانیم قهرمان شویم.
حرف و حدیث‌هایی هم درباره تصمیم کادرفنی برای جذب دروازه‌بان برای تراکتور به گوش می‌رسید.
 من به این سوال جواب نمی‌دهم.
به‌عنوان یک دروازه‌بان جوان، برای اینکه از فرصت بازی در تراکتور نهایت استفاده را ببری، چه برنامه‌ای داری؟
 می‌توانید از هم تیمی هایم بپرسید. در یک سال و نیمی که در تراکتور سرباز هستم واقعاً به طور حرفه‌ای زندگی کرده ام. چه فصل پیش که تراکتورسازی شرایط چندان خوبی نداشت و چه این فصل تمام تلاشم را برای موفقیت تراکتورسازی انجام داده ام. در مقاطعی هم به تراکتورسازی کمک کرده‌ام که همه اینها را به کادرفنی و حمایت هواداران مدیون هستم.
شرایط زمین چمن یادگار بعد از بازسازی چطور است؟
 با توجه به زمینی که سپاهان در اصفهان و استقلال و پرسپولیس در آزادی دارند، باید بگویم این زمین در شأن تراکتورسازی نیست. مردم تبریز شایسته داشتن بهترین‌ها هستند و به همین خاطر انتظار می‌رفت مسوولان شرایط بهتری در یادگار ایجاد کنند اما حقیقت موضوع این است که یادگار در حال حاضر زمین خوبی نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :