پیش بازی پیکان- تراکتورسازی تبریز
در هفته هجدهم لیگ برتر پیکان تهران مقابل تیم دوم جدول رده بندی کار سختی خواهد داشت.
کد خبر: ۳۶۴۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶ 21 January 2017
هفته هجدهم  لیگ برتر روز یکشنبه با برگزاری سه دیدار آغاز خواهد شد و در یکی از مهم ترین بازی های این روز، پیکان میزبان تراکتورسازی می باشد.
 
پیکان تهران- تراکتورسازی تبریز ساعت  ۱۵:۴۵ ورزشگاه شهدای شهر قدس
بیژن حیدری – بابک داوری – رحیم حاجیلو – روح اله شریفی – ناظر: سعید بخشی زاده
 
شاگردان مجید جلالی در حال حاضر با 26 امتیاز از 17 بازی در مکان پنجم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند تیمی که امسال از دسته اول به لیگ برتر صعود کرد نتایج خوبی گرفته و برای حریفان رقیبی قدرتمنو به حساب می آید.پیکان که هفته گذشته مقابل صبای قم شکست را پذیرا شد در مقابل تراکتور سخت به دنبال گرفتن امتیاز است.
 
 تراکتورسازی که یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی است و در این راه با پرسپولیس تهران رقابت نزدیکی دارد و تا هفته گذشته نیز فاصله دو امتیازی خود را با این تیم حفظ کرده بود، با تساوی مقابل صنعت نفت آبادان و برد پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان،فاصله امتیازی این دو تیم به 4 امتیاز افزایش یافت. امیر قلعه نوعی به خوبی میداند که نباید این فاصله بیش از این شود و به همین دلیل سخت در اندیشه برتری مقابل تیم سرسخت پیکان تهران است.
پیکانی که فوتبال را به خوبی بازی می کند و تفکرات جلالی را در زمین پیاده میکند حریف خطرناکی برای تراکتور در هفته هجدهم محسوب می شود.
 
این دیدار را می توان مصاف دو سرمربی اسبق و فعلی تراکتورسازی دانست. مجید جلالی برای مدتی سکان تراکتورسازی را برعهده داشت.اما نتایج درخشانی را با این تیم کسب نکرد.
تراکتور در دیدار رفت با نتیجه 3 بر 1 این حریف را شکست داده بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :