سفیر روسیه درتهران در مصاحبه با ایلنا در پاسخ به پرسشی که نظر وی را در مورد ترجیح روسیه برای کار با روسای جمهوری اسلامی ایران جویا شده بود اذعان داشت برای مسکو هیچ تفاوتی نمی کند کدام کاندیدا برنده انتخابات در ایران باشد.
کد خبر: ۳۷۷۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱ 14 February 2017
سفیر روسیه درتهران در مصاحبه با ایلنا در پاسخ به پرسشی که نظر وی را در مورد ترجیح روسیه برای کار با روسای جمهوری اسلامی ایران جویا شده بود اذعان داشت برای مسکو هیچ تفاوتی نمی کند کدام کاندیدا برنده انتخابات در ایران باشد. اما وی در ادامه با گلایه از برخی رسانه ها گفت :چند هفته پیش یکی از خبرگزاری‌ها مقاله‌ای را منتشر کرد و روسیه را متهم به دخالت در امور داخلی ایران به نفع یکی از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۳۹۶ کرده است. آنها می‌خواستند همانند آمریکایی‌ها که می‌گویند روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ دخالت کرده است، بگویند که روس‌ها در انتخابات آینده ایران هم دخالت می‌کنند. لذا به عنوان سفیر فدراسیون روسیه در ایران این موضوع را کاملاً رد می‌کنم.
 
البته گفتنی است سازمان اطلاعات امریکا ایفای نقش هکرهای روسی در انتخابات امریکا را تائید نمودند تا جائیکه حتی ترامپ نیز ضمن پذیرش دخالت  روسیه در انتخابات 2016 امریکا منکر اثرگذاری این دخالت ها بر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری این کشور شد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :