فردا در آستانه سالروز قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز؛
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به فرارسیدن سالروز قیام مردم تبریز در 29 بهمن ماه سال 1356 گفت: در آستانه این رویداد تاثیرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی سه هزار نفر از اقشار مختلف مردم استان فردا 27 بهمن ماه با رهبر معظم انقلاب دیدار و تجدید بیعت می کنند.
کد خبر: ۳۷۷۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹ 14 February 2017
به گزارش تابناک تبریز، حسن استوارآذر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: 29 بهمن یادآور خاطرات و رشادت های شهدای انقلاب و ورق زرینی برای تاریخ انقلاب است.

وی ادامه داد: هماهنگی های لازم برای دیدار با مقام معظم رهبری توسط امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی با رویکرد تجدید بیعت مجدد با رهبری انجام گرفته است.

وی اظهار کرد: با توجه به محدودیت فضای حسینیه حضرت امام در بیت رهبری، تعداد محدودی به نمایندگی از مردم آذربایجان در این دیدار حضور پیدا می کنند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به وضعیت جوی و راه های مواصلاتی خاطرنشان کرد: تدابیر لازم جهت سفر ایمن، مناسب و با سلامت مسافران این دیدار اندیشیده شده است.

وی افزود: در این دیدار نیز همچون سال های گذشته سرود حماسی آماده شده و با توجه به ایام فاطمیه از حضور مداحان اهل بیت (ع) نیز بهره مند خواهیم شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :