کریمیان در خصوص نحوه انتخاب نجفی بعنوان مدیر نمونه نیز گفت : ایشان توسط یک سازمان مردم نهاد بنام "انجمن مدیریت جهادی" انتخاب شده اند و سپاه عاشورا در انتخاب وی نقشی نداشته است.
کد خبر: ۳۷۸۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸ 15 February 2017
به گزارش تابناک تبریز، سرتیپ دوم پاسدار غلام عسگر کریمیان در مصاحبه با آناج با اشاره به انتخاب صادق نجفی شهردار کلانشهر تبریز در همایش ملی مدیریت جهادی کشور بعنوان  مدیر نمونه جهادی و باتوجه به  دریافت لوح تقدیرنامبرده از جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  گفت :طبیعتا عملکرد شهردار محترم تبریز، عملکردی محسوس و چشمگیر است و جای قدردانی دارد.
 
کریمیان در خصوص نحوه  انتخاب نجفی بعنوان مدیر نمونه نیز گفت : ایشان توسط یک سازمان مردم نهاد بنام "انجمن مدیریت جهادی" انتخاب شده اند و سپاه عاشورا  در انتخاب وی نقشی نداشته است.

گفتنی است صادق نجفی از  سال 92 تا کنون مدیریت کلان شهری تبریز را برعهده داشته است. دردوران مسئولیت وی بود که با کار اطلاعاتی نهادهای نظارتی شبکه  فساد مهمی در سازمان شهرداری و شورای شهر تبریز کشف گردید.
 
شرایط به گونه ای بود که مدیرکل اطلاعات استان در باره وضعیت شهرداری گفته بود: فضای شهرداری به فضای آلودگی مالی تبدیل شده بود.
 
 البته متعاقب آن با ورود قاطعانه وشجاعانه حجه الاسلام مظفری رییس  دادگستری آذربایجان شرقی دهها تن از مدیران ارشد و میانی این سازمان و 4نفر از اعضای شورای شهر دستگیر و روانه بازداشتگاه ها شدند.  هرچند حامیان نجفی مانند فریدون بابایی در توضیح چرائی این دستگیری ها معتقدند که شهردار تبریز مورد خیانت افراد مورد وثوق خود قرار گرفته است.
علاوه بر مسائل یاد شده مدیریت شهری شهردار نیز توسط بساری از چهره های شاخص شورای شهر مورد انتقاد قرار گرفته بطوریکه مثلا ششگلانی گفته بود شهرداری شورا را سر کار گذاشته است.
 
NGO  انجمن مدیریت جهادی
از گفته های سردار کریمیان چنین برمی آید که انجمن مدیریت جهادی یک سازمان مردم نهاد است که قاعدتا حسب تعریف ان جی او (NGO) نبایستی وابستگی ای به دولت و یا هیچ کدام از نهادهای عمومی داشته باشد . از این روی این سازمان پر قدرت مردم نهاد هرساله اقدام به برگزاری همایشی  ملی برای تجلیل از مدیران برجسته جهادی کشور می نماید
در همایش امسال  مدعوین بسیار مهم کشوری و لشکری  چون جانشین فرمانده کل سپاه، تولیت آستان قدس رضوی(حجه الاسلام رییسی) و رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی(علاء الدین بروجردی) در این مراسم حضور یافتند.
 
به نقل از روابط عمومی سپاه، سردار محمدحسین سپهر معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه و دبیرکل همایش ملی مدیریت جهادی  در گفت‌و‌گویی اعلام نمود این همایش با شعار مدیریت جهادی لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی در محل مرکز همایش‌های بین المللی صداوسیما برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار