پیش بازی سیاه جامگان - تراکتورسازی تبریز
سیاه جامگان و تراکتورسازی در ادامه هفته بیست و دوم لیگ برتر روز جمعه به دیدار هم می روند.
کد خبر: ۳۷۸۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴ 16 February 2017
به گزارش تابناک تبریز،در تنها بازی باقیمانده هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر فوتبال کشور، تیم تراکتورسازی در مشهد مهمان تیم سیاه‌جامگان مشهد است.این دیدار که قرار بود جمعه هفته گذشته برگزار شود به علت شرایط نامساعد جوی به جمعه 6 اسفند انتقال یافت.
 
سیاه جامگان مشهد- تراکتورسازی تبریز ساعت ۱۴:۳۰ ورزشگاه ثامن مشهد

اشکان خورشیدی – علیرضا ایلدروم – علی اکبر عظیم پور – رضا عادل – ناظر: ابوطالب طاهریان

  
 
سیاه جامگان
تیم های مشهدی که امسال نتوانستند نتایج خوبی بگیرند، از گزینه های سقوط محسوب می شوند. به همین دلیل هرچه به پایان لیگ نزدیک می شویم تیم ها فقط به دنبال برد و کسب سه امتیاز هستند.سیاه جامگان هم اکنون با 17 امتیاز در رده پانزدهم جای دارد. آنها می توانند با شکست تراکتور تا دو پله در جدول ترقی کنند. همینطور اگر شکست یا تساوی نصیبشان شود در همین جایگاه باقی می مانند.
 
تراکتورسازی
 
تراکتورسازی که با شوک عجیب محرومیت از نقل و انتقالات بازیکن مواجه شده بود توانست در هفته گذشته با برد قاطع مقابل ذوب آهن از این بحران عبور کند و با شکست پرسپولیس در دربی مقابل استقلال فاصله با صدر را به شش امتیاز کاهش داد.

تراکتورسازی هم اکنون با 41 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی جای دارد. آنها در صورت پیروزی مقابل سیاه جامگان می توانند به فاصله سه امتیازی صدر جدول برسند و البته شکست یا تساوی این تیم می تواند به منزله از مف رفتن شانس قهرمانی و نزدیک شدن تیمهای پایین دستی باشد.

دیدار رفت این دو تیم با نتیجه 3-0 به سود تراکتورسازی تمام شد. در آن دیدار هم کاظمی هدایت سیاه جامگان را بر عهده داشت.

محسن بنگر، هاشم بیک زاده، امید عالیشاه و احمد نوراللهی مهمترین غایبان تراکتور هستند.

سیاه جامگان در هفت هفته اخیر هیچ بردی به دست نیاورده است. تنها برد آنها با خداداد به بازی با دیگر تیم تبریزی یعنی ماشین سازی برمی گردد.

 
آمار جالب ؛اما آمار عجب‌تر شکست‌های تراکتورسازی در لیگ برتر در مشهد است. تراکتورسازی در این رقابت‌ها تا کنون 5 بار در مشهد به مصاف تیم‌های این شهر رفته است که تمام نتایج خود را واگذار کرده است.باید تراکتور برای ماندن در کورس قهرمانی این طلسم را با برد مقابل این تیم مشهدی بشکند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار