امیر حجازی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان ضمن تأیید خبر کناره گیری خود گفت: ماموریت شش ماهه بنده در میراث فرهنگی استان به اتمام رسیده است و در حال حاضر منتظر دستور بعدی هستم.
کد خبر: ۳۷۹۹۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰ 18 February 2017
به گزارش تابناک تبریز، امیر حجازی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان ضمن تأیید خبر کناره گیری خود گفت: ماموریت شش ماهه بنده در میراث فرهنگی استان به اتمام رسیده است و در حال حاضر منتظر دستور بعدی هستم.
 
این امر در زمانی اتفاق می افتد که مرتضی آبدار مدیرکل میراث فرهنگی وگردشگری استان در اقدامی کم سابقه با اتمام مدت 6ماهه ماموریت خود به سازمان شهرداری ، بازگشت. هرچند تا تعیین مدیرجدید میراث فرهنگی استان، سرپرستی این اداره را برعهده دارد.
 
با این اوضاع ، ظاهرا دومینوی اتمام مدت 6 ماهه ماموریت ها در میراث فرهنگی استان براه افتاده است.
اهمیت این مساله از آنجاست که  در آستانه دو رویداد گردشگری مهم استان قرار داریم. نخست اینکه درآستانه تعطیلات نوروزی قرار داریم و این ایام بهترین فرصت برای جذب و مدیریت گردشگران داخلی و خارجی است و این نابسامانی های مدیریتی اثر سوء مهمی  خواهد داشت.
 
دوم اینکه برای واقعه تبریز 2018 تنها  یک سال و چند ماه زمان اجرائی باقی است و این در حالی است که میراث فرهنگی وشهرداری بعنوان دوبازوی مهم اجرای برنامه های جذب گردشگران خارجی بایستی ایفای نقش نمایند.
 
البته شنیده ها حاکی است مدیریت عالی استان از عملکرد آبدار رضایتی نداشته است و براین منوال به نظر می رسد تغییرات ماعقب این برکناری ، از تبعات برکناری آبدار باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :