کد خبر: ۳۸۰۱۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵ 18 February 2017
به گزارش تابناک تبریز، اسماعیل جبارزاده در این جلسه از تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی خبرداد و افزود، برنامه استان تا29 بهمن ماه تلاش برای اهداف اقتصاد مقاومتی بودکه محقق شده است و از امروز باید روی تبریز 2018متمرکز شویم.

استاندار آذربایجان شرقی با تقدیر از مدیران بانک‌ها درخصوص حمایت از بخش تولید اظهار داشت: تزریق بیش یک هزارمیلیارد تومان تسهیلات سرمایه درگردش گام بزرگی درحمایت از بخش تولیددرحوزه های کشاورزی وصنعت است.

جبارزاده ابراز داشت: پیرو دیدار رهبری به یکی از مشکلات مطرح شده در این دیدار موضوع تولید است حمایت مالی لازم انجام شده است و باید جاهایی که حمایت مالی شده است بازرسی وکنترل شود تا اعتبار هزینه شده پرت نشود.

تبریز 2018 چیست

جبارزاده اذعان داشت: تعریف مشخصی از تبریز 2018 ارائه نشده است،باید ببینم از تبریز 2018چه میخواهیم و چه مواردی را داریم؟ وی ادامه داد، باید از داشته های موجود تبریز نیز بیشترین بهره را ببریم.
 
لزوم بازتعریف روابط فرا استانی برای تبریز 2018

استاندار آذربایجان شرقی بابیان این‌که  بهره برداری ازتبریز 2018بدون هماهنگی باکشورهای اسلامی میسر نمی شود خاطر نشان کرد،باید ستاد ملی برای تبریز 2018ایجاد شود وروابط فرا استانی بازتعریف شود.

الزام ورود بخش خصوصی به تبریز 2018

جبارزاده تصریح کرد:عنوان تبریز  2018را دولت آورده است و اگر بخش خصوصی وارد نشود دولت قادر به انجام همه کارها دراین زمینه نیست.
 
وی اضافه کرد:تبریز 2018بیشتر تفکر نرم افزاری است و باید ازامکانات موجود و فرهنگ اصیل غافل نشویم.

بیرون کشیدن ربع رشیدی از زیرخاک

استاندار آذربایجان شرقی به اقدامات انجام شده درجهت تبریز  2018اشاره کرد و گفت:ربع رشیدی از را زیرخاک بیرون کشیدیم و پروزه مقبره الشعرا پیشرفت چشمگیری داشته است و باید همایش ها وجشنواره های بین المللی در 2018انجام شود تاگردشگران را غرق در فرهنگ و تمدن تبریز کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :