قاضی‌پور:
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرزند وزیر راه امسال چند شرکت ثبت کرده است گفت: پاسخ وزیر راه باید براساس منطق و طبق مستندات باشد.
کد خبر: ۳۸۰۱۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۳ 18 February 2017
نادر قاضی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: موضوع استیضاح وزیر راه و شهرسازی به همت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از طرف هیأت رئیسه مجلس اعلام وصول شد و وزیر باید در صحن علنی مجلس حاضر شود.

وی با بیان اینکه برخی کارشکنی‌ها این استیضاح را به تعویق انداخت، گفت: یکم اسفندماه وزیر راه با حضور در صحن علنی مجلس باید پاسخگوی ۱۳ بند سؤالات مطرح شده نمایندگان متقاضی استیضاح باشد.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پاسخ وزیر راه و شهرسازی باید براساس منطق و طبق مستندات باشد و بتواند رای اعتماد نمایندگان را بگیرد و نمایندگان متقاضی استیضاح را قانع کند.
وی تاکید کرد: سؤالات مطرح شده براساس تخصص و مشکلات موجود در وزارتخانه راه و شهرسازی بوده و یکی از موضوعات بحث حادثه ریلی تبریز مشهد است.
قاضی‌پور با اشاره به اینکه قانع شدن نمایندگان از پاسخ‌های وزیر راه منجر به قانع شدن مردم نیز خواهد بود، گفت: منتظر هستیم تا روز استیضاح فرارسیده و تمام تلاش خود را برای احیای حقوق و روشن‌سازی برخی ابهامات انجام خواهیم داد.
وی به موضوع دیگر مطرح شده در خصوص فرزند وزیر راه و شهرسازی اشاره کرد و اظهار کرد: در سال‌جاری فرزند وزیر راه و شهرسازی چند شرکت ثبت کرده که منجر به ایجاد ابهاماتی شده که فردا منتظر پاسخ وزیر هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :