معاون امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی خبر داد:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: تاکنون به 618 واحد تولیدی در استان تسهیلات سرمایه در گردش اعطا شده است که 109 درصد از سهمیه هدف گذاری شده کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را شامل می شود.
کد خبر: ۳۸۰۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶ 19 February 2017
به گزارش تابناک تبریز، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: تاکنون به 618 واحد تولیدی در استان تسهیلات سرمایه در گردش اعطا شده است که 109 درصد از سهمیه هدف گذاری شده کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را شامل می شود.

علی نواداد در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان شرقی با بیان اینکه بیش از سه هزار و  500 واحد برای اخذ تسهیلات سرمایه در گردش و خروج از رکود ثبت نام کردند، اظهار داشت: این واحدها برای اخذ تسهیلات 10 هزار میلیارد تومانی ثبت نام کرده‌اند که تاکنون یک هزار و 300 واحد به بانک‌ها معرفی شدند.

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه با این تسهیلات برای 13 هزار نفر تثبیت اشتغال ایجاد شده، اظهار داشت: تاکنون مبلغ 433 میلیارد و 306 میلیون تومان جهت رونق اقتصادی واحدهای استان پرداخت شده که از این رقم، 53 فقره برای سرمایه ثابت و 565 فقره برای سرمایه در گردش پرداخت شده است.

نواداد از پرداخت 669 میلیارد و 659 میلیون تومان تسهیلات در سال جاری به یک هزار و 48 واحد تولیدی استان خبر داد و گفت: آذربایجان شرقی از نظر تعداد پرداختی در رتبه ششم کشوری و از نظر رقم پرداختی نیز در رتبه نهم قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بی نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۳
چقــــــــــــــــــــــــــــــــــــدر دروغ کجا حل شده همه جا تعطیلههههههههه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :