برای دومین هفته متوالی جلسه شورای شهر تبریز عیرعلنی شد!
دو هفته است که جلسات شورای تبریز بدون اطلاع قبلی غیرعلنی برگزار می گردد.آنچه از شواهد امر بر می آید این است که شورای بازهم دچار حاشیه هایی شده است که شاید بهتر است لنز دوربین های خبرنگاران نتواند آن را ثبت و ضبط نماید.
کد خبر: ۳۸۱۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴ 20 February 2017
به گزارش تابناک تبریز، دو هفته است که جلسات شورای تبریز بدون اطلاع قبلی غیرعلنی برگزار می گردد.آنچه از شواهد امر بر می آید این است که شورای  بازهم دچار حاشیه هایی شده است که شاید بهتر است لنز دوربین های خبرنگاران نتواند آن را ثبت و ضبط نماید.
 
متاسفانه شورای چهارم شهر تبریز از سال دوم خود وارد چالش هایی شد که بعضا ناشی از ضعف مدیریتی ریاست شورا و بعضا نیز ناشی از کم کاری و یا بی تدبیری برخی از اعضای شورا بود.
 
اما از سال سوم به این سو ، مشخصا حمایت چشم و گوش بسته ریاست شورا از شهرداری تبعات گسترده ای برای هر دو به ارمغان آورد. مثلا در مورد فساد گسترده ای که ریاست شورا نیز در ایجا و تداوم ان بی تقصیر نبود در صورت پویایی شورا و نظارت جدی بر عملکرد شهرداری امکان جلوگیری از آن وجود داشت.
 
البته شنیده ها حاکی است  چالش جدیدی که جلسات شورا را به سمت غیرعلنی شدن سوق می دهد ، ادعای شهردار تبریز در مورد اخذ لوح تقدیر مدیریت جهادی از سپاه باشد.
 
لوح تقدیری که سایت های منتسب به سپاه از بابت ادعای دریافت آن از سپاه از سوی نجفی به شدت برآشفته اند و ادعا می نمایند این لوح از طرف سپاه به  شهردار تقدیم نشده است. جعفری عضور شورای شهر نیز در کانال تلگرامی خود به شدت بر نجفی تاخته و او را متهم به ادعاهای خلاف و همچنین سوء استفاده از عنوان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نموده است.
 
این در حالی است که نجفی عکس های مربوط به دریافت لوح تقدیر از جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که یکی از برجسته ترین نیروهای نظامی حال حاضر کشور نیز محسوب می گردد در میادین شهر به اهتزاز در آورده و اثبات  می کند این لوح از طرف سپاه به وی تقدیم شده است . البته سایت همایش و همچنین مصاحبه های سردار سرتیپ سپهر معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران موید این نکته است که انتخاب نجفی و نیز اعطای لوح تقدیر مدیریت جهادی به نامبرده از سوی سپاه بوده است.
 
البته شاید به دلیل تبعات سیاسی احتمالی این امر سردار کریمیان فرمانده سپاه عاشورا ضمن  اعلام حمایت قاطع خود از شهردار کلانشهر تبریز در مصاحبه با خبرنگار ارگان رسانه ای خود در شهرک فاطمیون تبریز  اذعان نمود که این لوح توسط یک NGO به نجفی تقدیم شده است .
 
این شبهه  نیز وجود دارد که شهردار تبریز با برنامه ریزی های خاصی این لوح های تقدیر را از NGO های داخلی و خارجی دریافت می نماید (نقل از سایت نزدیک به سپاه عاشورا)تا بلکه از آنها بعنوان سپری در مقابل انتقادات جدی وارده بر مدیریت شهری خود استفاده نماید.
 
بهر حال بایستی منتظر ماند و دید تا کجا این جلسات شورای شهر به صورت غیر علنی برگزار شده و موجب ظن و گمان های سیاسی خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :